کد خبر : 1238193 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 18:40 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر فینالیست‌های لیگ بعد از 4 سال

پیروزی خارج از خانه مهرام برابر پتروشیمی

تیم بسکتبال مهرام در دیداری نزدیک برابر پتروشیمی به برتری رسید و کارش در مرحله مقدماتی لیگ را با قرار گرفتن در جایگاه دوم به پایان رساند،با نتایج این هفته بعد از چهار فصل یکی از دو تیم مهرام و پتروشیمی به فینال نمی‌رسند.

پیروزی خارج از خانه مهرام برابر پتروشیمی
به گزارش "ورزش سه" از ایسنا،‌ هفته هجدهم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ حرفه‌ای بسکتبال با نبرد حساس دو تیم مهرام و پتروشیمی همراه بود که در پایان این رقابت تماشایی مهرام توانست در ماهشهر برابر پتروشیمی به برتری برسد و در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد. مهرام در این مسابقه با درخشش حامد حدادی توانست فاصله امتیازی خوبی در جریان دیدار ایجاد کند اما در کوارتر پایانی پتروشیمی با درخشش صمد نیکخواه بهرامی فاصله امتیازی را کاهش داد. مسابقه در دقایق پایانی نزدیک و پایاپای پیش می‌رفت اما در نهایت این مهرامی‌ها بودند که توانستند با نتیجه 99 بر 91 به برتری برسند.

این نخستین مسابقه مهران حاتمی به عنوان سرمربی تیم پتروشیمی در لیگ حرفه‌ای بود که با شکست همراه شد.

مهرام با این برد میزبانی مرحله نیمه نهایی را نیز بدست آورد.

در دیگر دیدار حساس این هفته دانشگاه آزاد میزبان نفت آبادان بود و توانست 90 بر 84 به برتری برسد و جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کند. دانشگاهی‌ها تا کوارتر چهارم فاصله امتیازی خوبی ایجاد کردند اما نفتی‌ها در دقایق پایانی خیلی خوب به بازی برگشتند اما بازهم نتوانستند برابر میزبان خود کاری از پیش ببرند و نتیجه را واگذار کردند. با این نتایج دانشگاه آزاد صدر نشین شد و مهرام و پتروشیمی نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ باید به مصاف هم بروند. دانشگاه آزاد نیز باید منتظر نتیجه بازی شهرداری گرگان و هفت الماس قزوین باشد تا حریفش در مرحله نیمه‌نهایی را بشناسد. اگر گرگانی‌ها در این مسابقه معوقه برنده شوند به جمع چهار تیم اول می‌رسند.

با این شرایط بعد از چهار فصل از لیگ بسکتبال ایران یکی از دو تیم مهرام و پتروشیمی به فینال لیگ نخواهند رسید.

در دیگر دیدارهای این هفته پمینای اصفهان در خانه به مصاف صنایع ماهشهر رفته و ثامن مشهد نیز برابر هفت الماس قزوین قرار گرفته و این دو مسابقه همچنان در حال برگزاری است.

دیدگاه‌ها