کد خبر : 1238197 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 17:58 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم در دربی به پرسپولیس کمک کنم

بنگر: بازیکنان روحیه‌ای برای بازی ندارند

مدافع مصدوم پرسپولیس با ابراز ناراحتی بابت مشکلات مالی تیمش، از احتمال بازگشتش به تمرینات خبر داد.

بنگر: بازیکنان روحیه‌ای برای بازی ندارند
به گزارش "ورزش سه"، محسن بنگر که در دیدار برابر استقلال خوزستان دچار شکستگی پا شد و به همین دلیل از تمرینات دور است اعلام کرد احتمال بازگشتش به تمرینات وجود دارد.

بنگر درباره مصدومیتش گفت: دیروز دکتر MRI جدیدم را دید و با MRI قبلی ام مقایسه کرد و گفت سه، چهار روز مراعات کنم و پس از آن اگر وضعیت پایم خوب بود با تیم تمرین کنم. متاسفانه من یک ماه اخیر حساس ترین بازی های لیگ و لیگ قهرمانان را از دست داده ام و از وقتی برانکو آمده نتوانستم به او کمک کنم .هر وقت برانکو را می بینم شرمنده می شوم. اصلا نمی دانم چه فکری درباره من می کند. اما تا به حال هر مربی به پرسپولیس آمده به وی کمک کرده ام. امیدوارم بتوانم در دربی به برانکو کمک کنم.

مدافع پرسپولیس درباره احتمال حضورش در دیدار دربی نیز گفت: اگر تمرینم را از شنبه شروع کنم برای بازی با استقلال یک هفته فرصت دارم و می توانم خودم را به آن بازی برسانم.

بنگر درباره خصوصی‌سازی و اثرات آن روی تیم گفت: البته خصوصی‌سازی هم به تیم ضربه می‌زند. این شرایط سبب بی پولی تیم شده و همین مساله باعث می‌شود که بازیکنان روحیه مناسبی برای مسابقه نداشته باشند. این انتظار می رود که قبل  از آخرین بازی های لیگ بازیکنان را از نظر روحی شارژ کنند اما می‌بینید که این مزایده هم انجام شد و هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی ادامه داد: متاسفانه با این شرایط لیگ در حال اتمام است و بازیکنان با دست خالی جلوی زن و بچه شان می‌روند و شرمنده می‌شوند. وقتی لیگ تمام شود ممکن است دیگر مسئولان را گیر نیاوریم. شاید بازیکنان بخواهند از پرسپولیس بروند. من خودم در این جمع هستم و کسی روحیه بازی ندارد. حرف های زیادی درباره پرسپولیس و پول این تیم زده می‌شود اما بازیکنان فقط به عشق هواداران بازی می‌کنند.

دیدگاه‌ها