کد خبر : 1238207 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 18:45 | 49.1K بازدید | 0 دیدگاه

کوئنترائو به جای مارسلو

سپر دفاعی آنتی یوونتوس کارلو آنچلوتی

مارکا مدعی شده است که آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، قصد دارد برای بازی حساس فردا مقابل یوونتوس، از کوئنترائو بجای مارسلو در فاز چپ دفاعی استفاده کند.

سپر دفاعی آنتی یوونتوس کارلو آنچلوتی
به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف مارسلو در هنگام دفاع که در بازی های اخیر رئال نمود بیشتری یافته، بخصوص ناکامی این بازیکن در مهار بازیکنان کناری سویا در بازی روز شنبه، آنچلوتی را متقاعد کرده است که برای جلوگیری از هر گونه ریسکی، در بازی فردا مقابل یوونتوس،کوئنترائو را به منطقه چپ دفاعی رئال بازگرداند. کارلتو می داند که بازیکنان یوونتوس، مترصد وقوع کوچکترین اشتباهی از سوی مدافعان رئال هستند.

مارکا در گزارشی پرده از این تغییر نفری کارلتو برداشته است. کوئنترائو بازیکنی است که تقریبا در 4 فصل حضورش در رئال، با وجود اینکه تنها در 21 درصد دقایق برای این تیم به میدان رفته، در تمام فینال ها و بازی های مهم رئال یک پای ثابت ترکیب اصلی بوده است. او در بازی رفت مقابل اتلتیکو در مرحله یک چهارم نیز نمایش درخشانی داشت.

طبق ادعای مارکا، فردا راموس نیز در میانه زمین و جلوی دو مدافع این تیم، په په و واران بازی خواهد کرد. سیستم رئال 2-4-4 و ترکیب احتمالی این تیم نیز به شرح زیر خواهد بود : کاسیاس، کارواخال، کوئنترائو، واران، په په، راموس، کروس، خامس، ایسکو، بیل و رونالدو

دیدگاه‌ها