کد خبر : 1238228 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 22:13 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال معاوضه گوندوگان با ماریو گوتزه

ایلکای گوندوگان که قراردادش با دورتموند تا سال 2016 اعتبار دارد و مایل به تمدید آن نیست، تابستان سال جاری در لیست فروش این باشگاه قرار داده خواهد شد.

احتمال معاوضه گوندوگان با ماریو گوتزه
به گزارش "ورزش سه"، در کنار اتلتیکو مادرید و منچستر یونایتد، بایرن مونیخ هم به صف مشتریان این بازیکن پیوسته است و بر اساس صحبت‌های میشاییل زورک ،مدیر باشگاه دورتموند، چنانچه باواریایی‌ها پیشنهاد دندان‌گیری ارائه کنند دورتموند هیچ مشکلی با رفتن ایلکای به تیم رقیب ندارد. اما با توجه به آنکه بایرن بازیکنان بزرگ و نامداری در خط میانی خود در اختیار دارد، گوندوگان شانس زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت گواردیولا نخواهد داشت. از این رو چند روزی است که در محافل ورزشی آلمان صحبت از رفتن گوتزه در ازای آمدن هافبک دورتموند است.
زورک با یادآوری انتقال لواندوفسکی و گوتزه از دورتموند به بایرن، افزود:" اما ایکاش ماریو را به تیم رقیب نداده بودیم."
با توجه به اینکه کاگاوا از زمان بازگشت از منچستر به دورتموند به خوبی در ترکیب زردها جا افتاده است و نوری شاهین هم در حال قدم برداشتن در مسیر امیدوارکننده‌ای است، حضور بازیکنی مثل گوتزه در ترکیب دورتموند می‌تواند یک نقطه قوت بزرگ باشد و از اینرو مسئولان دورتموند بطور جدی به بازگرداندن وی فکر میکنند، اما تنها یک مشکل وجود دارد و آن هم این است که هواداران زردها هنوز نتوانسته‌اند به زعم خود "خیانت" گوتزه را ببخشند.
بایرن مونیخ تابستان 2013 این بازیکن را که 12 سال برای دورتموند بازی کرده بود، در ازای مبلغ 37 میلیون یورو خرید. اما از آن تاریخ عملکرد وی در مونیخ به طور کلی رضایت‌بخش نبوده و بارها و بارها مورد انتقاد قرار گرفته است و حتی به او برچسب "فرصت خراب کن" هم زدند. با این حال زورک گفت:" ماریو قیمتش بالاست. باید دید چه می‌شود."

دیدگاه‌ها