کد خبر : 1238242 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 23:28 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

شیروند: استقلال را ببریم راحت می‌شویم

شهریار شیروند که در بازی تراکتورسازی با ملوان دچار مصدومیت شد در دربی تبریز و در غیاب حبیب گردانی برای تراکتورسازی به میدان رفت.

شیروند: استقلال را ببریم راحت می‌شویم
به گزارش "ورزش سه" شهریار شیروند در مورد کسب تساوی در دربی گفت: کل نیمه اول در دست ما بود و موقعیت های گل زیادی داشتیم که روی یک ضربه ایستگاهی موفق شدیم به گل برسیم،نیمه دوم بدن هایمان کمی افت کرد ،زیرا 11 تا بازیکن در سه جام در این مدت جنگیدند.

او در مورد اتمام مصدومیتش ادامه داد:  من نیم فصل اول در خیلی از بازی ها حضور داشتم اما در دیدار با ملون از ناحیه مینیسک دچار آسیب دیدگی شدم و در شرایط بازی نبودم ،درست است که در این دیدار هم بازی زیاد خوبی انجام ندادم ولی امیدوارم که تماشاگران از من راضی باشند.

این بازیکن با اشاره به خستگی بازیکنان تراکتورسازی در مورد ین مسئله نظرش را اینگونه بیان کرد: بدن های بچه هایمان واقعا تحیل رفته بود و  بدن هایمان نمی کشید به همین دلیل هم در نیمه دوم بازی با گسترش کم آوردیم، البته این تیم هم عملکرد خوبی داشت من خودم جزو کسانی بودم که گسترش را به لیگ برتر آوردیم.

بازیکن سرخ پوشان تبریز در مورد دیدار با الاهلی امارات گفت:این بازی حالت تشریفااتی دارد ولی ما می جنگیم تا از حیثیتمان دفاع کنیم.

شیروند در مورد دیدار با استقلال در هفته بیست و نهم افزود: بازی سختی با استقلال داریم و این بازی برای ما مهم تر از بازی با نفت است اگر بتوانیم از این دیدار سربلد بیرون بیاییم کارمان جلوی نفت هم راحت می شود.

دیدگاه‌ها