کد خبر : 1238250 | 15 اردیبهشت 1394 ساعت 00:44 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی:استعفایم ارتباطی به مذاکره با دایی نداشت

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: استعفایم ارتباطی به مذاکراه مدیریت باشگاه با علی دایی نداشت.

به گزارش "ورزش سه" از فارس، مجید جلالی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه 90 درباره عصبانیتش پس از بازی با راه‌آهن اظهار داشت: این عصبانیت فقط برای این بازی نبود بازی قبلی با پرسپولیس، پدیده، سپاهان، استقلال و تراکتور هم اتفاقاتی به ضرر ما رخ داد. 10 بازی بر اثر اشتباهات داوری به ما ضربه وارد کرد و این از نظر من توجیه ندارد چرا باید از 28 بازی 10 بازی با اشتباهات داوری به ضرر ما همراه باشد. در دیدار مقابل راه‌آهن تحمل من تمام شده بود.

وی افزود:‌ نسبت به این رفتارم عذرخواهی می‌کنم یکسری اتفاقات دیگر هم بود که آستانه تحمل من را پایین آورد.

جلالی درباره اینکه آیا از سرمربی‌گری سایپا استعفا کرده‌اید، گفت: دو هفته پیش گفتم چه باشم و چه نباشم پیشرفت برای سایپا اتفاق خواهد افتاد. سایپا مسیر خوبی آمده است و من به خاطر برخی مشکلات استعفا دادم و در استعفایم نوشتم در دو بازی آینده سایپا خواهم بود و بعد از آن از تیم جدا خواهم شد.

وی ادامه داد: استعفای من به صحبت با دایی ارتباط نداشته است من با رضایی مدیرعامل باشگاه جلسه داشته‌ام و ایشان از من برای فصل آینده برنامه خواستند و من حتی به وی برنامه داده‌ام. به واسطه تجربیاتی که دارم استنباطم این بود که شرایطی این‌گونه پیش برود سخت خواهد شد.

سرمربی سایپا گفت: حریم کاری برایم خیلی اهمیت دارم من در تیم‌هایی بودم که با آنها قهرمان شده بودم احساسم این است که در باشگاه افرادی هستند علیه بازیکنان و کادر فنی پیش مدیریت حرف‌هایی می‌زنند و ایشان را بدبین می‌کنند، ترجیح دادم استعفا بدهم تا باشگاه هر برنامه‌ای دارد برای آینده تصمیم‌گیری ‌کند.

دیدگاه‌ها