کد خبر : 1238284 | 15 اردیبهشت 1394 ساعت 10:15 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان کواچ مقابل شاگردان اکبری پیروز شدند

تیم‌های ملی والیبال بزرگسالان و زیر 23 سال مردان ایران در دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان کواچ به پیروزی دست یافتند.

شاگردان کواچ مقابل شاگردان اکبری پیروز شدند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران خود را برای حضور در لیگ جهانی سال 2015 آماده می‌کند. تیم ملی والیبال زیر 23 سال مردان ایران نیز خود را برای حضور در قهرمانی آسیا و انتخابی جهان که هفته آینده به میزبانی میانمار برگزار خواهد شد، آماده می‌کند و هدایت این تیم را پیمان اکبری بر عهده دارد.

این دو تیم در یک مسابقه تدارکاتی در سالن والیبال فدراسیون با قضاوت محمد شاهمیری به عنوان داور اول و نرگس افشین به عنوان داور دوم به مصاف یکدیگر رفتند. تیم ملی والیبال بزرگسالان در ست‌های اول، دوم و پنجم با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 22 و 15 بر 12 به پیروزی رسید و در ست‌های سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 22 و 25 بر 19 مغلوب زیر 23 ساله‌ها شد تا در نهایت 3 بر 2 پیروز این مسابقه باشد.

مهدی مهدوی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی‌پور، محمد حسن صنوبری، محمد موسوی و سیامک مرندی ترکیب آغازین تیم ملی بزرگسالان ایران در این مسابقه بودند. حمزه زرینی، جواد معنوی نژاد، امیر غفور، میکائیل تاجر، سامان فائزی، رضا عابدینی و محمد طاهر وادی دیگر بازیکنان تیم بزرگسالان بودند که در این مسابقه با نظر کواچ به میدان رفتند.

برای تیم زیر 23 سال نیز پیمان اکبری از پوریا فیاضی، جواد معنوی نژاد، حسین آبادی، محمد فلاح، امیر علی فتحعلی و شهسواری در ابتدای مسابقه استفاده کرد. جواد معنوی نژاد در ست های سوم و چهارم برای تیم بزرگسالان به میدان رفت.

دیدگاه‌ها