کد خبر : 1238309 | 15 اردیبهشت 1394 ساعت 12:16 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

مارادونا: بلاتر هیچ چیز نمی‌داند !

دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین به انتقاد از سپ بلاتر، رئیس فیفا پرداخت.

مارادونا: بلاتر هیچ چیز نمی‌داند !
به گزارش "ورزش سه"، مارادونا 54 ساله که حامی پرنس علی بن الحسین برای ریاست فیفاست، به انتقادی تند از سپ بلاتر، رئیس فعلی فیفا پرداخت و گفت که او هیچ چیزی راجع به کارش نمی‌داند.
مارادونا گفت:" اگر ایمان نداشتم که پرنس علی رئیس خوبی برای فیفا خواهد بود، اینجا نمی‌بودم.همانطور که جهان فوتبال می‌داند، داخل فیفا یک هرج و مرج واقعی است و تنها یک نفر است که تصمیم می‌گیرد و آن یک نفر هیچ چیز نمی‌داند. بنابراین زمان تغییر فرا رسیده است.مشاوران بلاتر باید به او توصیه کنند که برود. او از زمان حضورش، ضربات مهلکی به فوتبال وارد کرده است. حالا زمان آن رسیده که او کنار برود و بگذارد آنها که قدرت ساخت دوباره فوتبال را دارند، سر کار بیایند زیرا فوتبال هر روز فقیرتر و ضعیف تر می‌شود."
مارادونا همچنین بلاتر را متهم به دریافت پول برای دادن میزبانی جام جهانی 2022 به قطر می‌داند. او در این رابطه گفت:" اول نمی‌دانستیم که جام جهانی کجا قرار است برگزار شود. بعدها فهمیدیم که پس از برزیل، روسیه و قطر خواهند بود. بدون شک بلاتر ترسیده است. او می‌ترسد سهمش از این موضوع را از دست بدهد. این موضوع، منی که در 4 دوره جام جهانی حضور داشته ام را خیلی عصبانی می‌کند. من به دنبال توپ بودم و بلاتر به دنبال نوشیدنی."

دیدگاه‌ها