کد خبر : 1238313 | 15 اردیبهشت 1394 ساعت 12:35 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس و استقلال وارد بازی های سیاسی شده اند

انصاری‌فرد: دولت این دو تیم را از دست نمی‌‌دهد

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس معتقد است که دو تیم بزرگ پایتخت وارد بازی های سیاسی شده است و دولت باید در وهله آنها را از این شرایط خارج کند.

انصاری‌فرد: دولت این دو تیم را از دست نمی‌‌دهد
به گزارش "ورزش سه"، عباس انصاریفرد در رابطه با به مزائده گذاشتن باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: من از روز اول هم گفتم که اعتقاد دارم، دولت نمی‌ خواهد این دو تیم را از دست بدهد، اگر در نهایت بخواهد این مزائده را سروسامان دهد، تمایل دارد کسی بیاید که تحت کنترل دولت باشد. حساسیت روی این دو تیم زیاد است، البته این را بگویم که بعضی از حساسیت ها صحیح است و ممکن در صورت سهل انگاری، کسانی صاحب تیم بشوند و از آن سوء استفاده کنند.

وی ادامه داد: این دو تیم در حال حاضر وارد بازی های سیاسی شده اند و دولت در وهله اول باید آنها را از این سیستم خارج کند، بعد از این موضوع، اولویت دولت باید بازگرداندن این دو تیم به سطح اول فوتبال آسیا باشد، تیم های پرطرفدار دیگر ایران، فقط برای شهرشان هستند اما این دو تیم، ملی هستند و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارند.

انصاریفرد اضافه کرد: بهرحال در نهایت این دو تیم باید منتقل شوند، اگر نشوند داستان همین است و اتفاقاتی همچون مسائل مدیریتی یک سال گذشته باشگاه پرسپولیس را خواهیم دید، آن هم به این دلیل که تا زمانی که مدیر دولتی سرکار باشد فقط به همان مقطع خاص فکر می‌ کند که نتیجه بگیرد، اما مدیر خصوصی چون می‌ خواهد از برندی که خریده است سود ببرد، برنامه های بلند مدت آماده می‌ کند و سعی می‌ کند به نتیجه برسد.

وی در پایان افزود: این دو تیم برای فوتبال مفید هستند اما می‌ توانند تهدید هم محسوب شوند. اینکه حتما بخواهند مدیر دولتی بیاورند مضر است، در مجموعه پرسپولیس با آقایان هدایتی و عابدینی صحبت کردم و می‌ دانم که می‌ خواهند از عوامل فوتبالی برای این تیم استفاده کنند. امیدوارم هرچه هست زودتر به نتیجه برسند و این تیم دو تیم بتوانند بازهم به رشد فوتبال ایران کمک کنند.

دیدگاه‌ها