کد خبر : 1238324 | 15 اردیبهشت 1394 ساعت 12:58 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

توضیحات سرپرست سایپا درباره درگیری با فغانی

حسین خوش‌نظر سرپرست سایپا اعلام کرد: به زبان آمدن یک حرف تند از سوی علیرضا فغانی داور بازی، باعث به وجود آمدن اتفاقات بعد از بازی شده است.

توضیحات سرپرست سایپا درباره درگیری با فغانی
به گزارش "ورزش سه"، خوش‌نظر گفت: اگر ویدیوی این صحنه را ببینید من دارم با آقای فغانی حرف می‌زنم و آخرین حرفم هم به ایشان این است که حلالت نمی‌کنم. اما ایشان بعد از اینکه جواب من را داد، عبارت بسیار زشتی را به زبان آورد که باعث عصبانیت ما شد. تازه ما در آن صحنه به ایشان هرگز بی‌احترامی نکردیم و تنها حرف ما این بود که مگر ایشان کیست که به خودش اجازه می‌دهد اینطور با ما صحبت کند.

خوش‌نظر در ادامه گفت: موضوع اشتباهات داوری مسائل معمولی نیستند. به خصوص که ذهنیتی درباره آقای فغانی و قضاوتش در بازی استقلال وجود داشت. البته آقای کامرانی‌فر عقیده داشت که تصمیم ایشان درست بود، اما ما با کارشناسان مختلفی که صحبت کردیم، نظرات دیگری هم داشتند و بعضی‌ها گفتند حق دروازه‌بان راه‌آهن کارت زرد دوم و اخراج بوده است. شما فکرش را بکنید که یک اشتباه مثلا در مورد تیمی مثل تیم نفت مسجدسلیمان ممکن است سرنوشت یک شهر را تغییر بدهد و بنابراین نباید از این چیزها سرسری رد شد.

سرپرست سایپا با اشاره به اینکه برخلاف نظر دیگران لیگ برای سایپا تشریفاتی نیست و این باشگاه دو بازی آخر را با نهایت قدرت به میدان خواهد رفت، ادامه داد: ما هم به اندازه خودمان زیرفشاریم. اینطور نیست که بی‌خیال باشیم و عین خیالمان نباشد که برایمان چه طور سوت می‌زنند. مثلا در بازی پدیده، بازیکن آنها با شیرجه توپ را با دست زده اما داور هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد. به نظر ما در حق سایپا اجحاف شده و با توجه به اینکه فوتبال یک بازی جوانمردانه است، همه ما باید کمک کنیم که فضای فوتبال سالم‌تر بشود. اعتراض ما هم به داور در همین راستا بوده. اینکه ما نمی‌خواهیم با بازی‌های بی‌تفاوت سرنوشت تیم‌های دیگر لیگ را تحت‌تاثیر قرار بدهیم.

او درباره محرومیت احتمالی مجید جلالی هم گفت: آقامجید از حضور روی نیمکت ما در این بازی محروم است، اما در بازی آخر مقابل سپاهان، انشاءالله روی نیمکت سایپا خواهد نشست. برای ما این دو بازی باقیمانده مثل دو فینال است و می‌خواهیم با تمام قوا به میدان برویم. خدا را شکر تیم فنی ما هم واقعا قوی است و با حضور آقای جلالی، پورغلامی و مطهری هیچ مشکلی روی نیمکت نداریم.

دیدگاه‌ها