کد خبر : 1238339 | 15 اردیبهشت 1394 ساعت 13:58 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

سخت ترین روز زندگی ام بازی مقابل تراکتور بود

اکرامی: آرزویم قهرمانی تبریزی هاست

مدافع گسترش فولاد از عادلانه بودن نتیجه مساوی در دربی تبریز سخن گفت.

اکرامی: آرزویم قهرمانی تبریزی هاست
به گزارش "ورزش سه"، مصطفی اکرامی در رابطه با بازی اخیر گسترش با تراکتورسازی گفت: بازی زیبایی بود در نیمه اول تراکتورسازان سوار بر میدان بودند اما در نیمه دوم بازی دست ما افتاد و فکر می‌ کنم در نهایت مساوی منصفانه ترین نتیجه این بازی بود.

وی در رابطه با رویارویی خود با تراکتورسازی گفت: من 6 سال پیراهن تراکتور را پوشیدم و برایم سخت بود که در مقابل این تیم و هوادارانش قرار بگیرم. می‌ توانم بگویم سخت ترین روز زندگی ام بازی رو به روی این تیم محبوبم بود. من از همه هواداران تراکتور عذرخواهی می‌ کنم، ما در مکتب تراکتور یاد گرفتیم بخاطر اینکه پولی که به خانه مان می‌ بریم حلال باشد. با تمام توان برای تیممان بجنگیم. امیدوارم از دستم ناراحت نباشند. ما به گسترش تعهد دارم، باید خوب بازی می‌ کردیم.

اکرامی در رابطه با شائبه های مطرح شده درباره این بازی گفت: به نظر من بعد از این بازی ثابت شد که فوتبال آذربایجان پاک است. این حرف ها را کسانی در می‌ آورند که نمی‌ خواهند تراکتورسازی قهرمان شود. بدون شک این یکی از پاک ترین دربی ها بود.

مدافع گسترش فولاد در رابطه با بازی مقابل پرسپولیس گفت: به هر حال پرسپولیس همیشه تیم بزرگی است ولی ما با این بازی طوری نگاه می‌ کنیم که گویا آخرین بازی مان است. ما روی کاغذ هم می‌ توانیم نهم شویم و هم سقوط کنیم. بنابراین باید تمام تلاشمان را بکار ببندیم تا 6 امتیاز دو بازی باقیمانده مان را بگیریم. آقای کمالوند تیمش را تقریبا از هفته هجدهم تشکیل داد، اگر از ابتدا تیم با ایشان بود احتمالا الان برای سهمیه آسیا می‌ جنگید.

وی در پایان گفت: آرزوی قلبی این است که تیم محبوبم تراکتورسازی در دو بازی آینده 6 امتیاز بگیرد و قهرمانی را به تبریز بیاورد و گسترش هم با کسب 6 امتیاز باقیمانده اش بتواند تک رقمی شود.

دیدگاه‌ها