کد خبر : 1238346 | 15 اردیبهشت 1394 ساعت 14:21 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

10 ماه است بدون حقوق به عشق استقلال بازی می‌کنم

فروزان: برای سهمیه به هیچ تیمی رحم نمی‌‌کنیم

محسن فروزان دروازه‌بان استقلال امیدوار است که این تیم بتواند در روز آخر سهمیه آسیایی بگیرد.

فروزان: برای سهمیه به هیچ تیمی رحم نمی‌‌کنیم
فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: استقلال در این فصل مشکلات زیادی داشت که بیشتر آن به مسائل مالی مرتبط بود، ما 10 ماه است حقوق نگرفته ایم و من تنها به عشق پیراهن استقلال و هواداران آن بازی می‌ کنم.

به هیچ تیمی رحم نمی‌ کنیم

من نمی‌ دانم چرا همه اینقدر در مورد گرفتن سهمیه استقلال بدبین هستند. برعکس من فکر می‌ کنم از آنجایی که بازی فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و ذوب‌آهن هم با تیم پایین جدولی بازی دارد و آنها خطر سقوط را حس می‌ کنند، استقلال هنوز هم شانس گرفتن سهمیه را دارد. ما دو هفته مهم پیش رو داریم که همه فکر و ذکرمان گرفتن سه امتیاز است و به هیچ حریفی رحم نمی‌ کنیم. در این دو بازی شما 11 شیردرنده در زمین می‌ بینید که تنها هدفشان گرفتن سه امتیاز است.

استقلال تشنه برد است

بازیکنان استقلال در تمرینات این حس را دارند که باید پیروز شویم و از حیثیت استقلال دفاع کنیم، ما تشنه برد هستیم و امیدواریم که در دو بازی آینده بتوانیم با کسب 3 امتیاز سهمیه را بدست بیاوریم و لیگ را تمام کنیم و بتوانیم گوشه ای از لطف هوادارانمان را در این فصل جبران کنیم.

10 ماه است حقوق نگرفته ام

بازیکن استقلال داستان خصوصی سازی را کاملا پیگیری می‌ کنند، همه ما منتظریم تا هر چه زودتر این مساله به نتیجه برسد تا ما به پول هایمان برسیم. در این فصل بازیکنان ما خیلی مشکل مالی داشتند. خود من 10 ماه است حقوق نگرفته ام و تنها به عشق هواداران و پیراهن تیم بازی می‌ کنند. من به عنوان یک بازیکن منبع درآمد دیگری به جز فوتبال ندارم که بتوانم از آن استفاده کنم برای همین هم در این فصل مشکل مالی زیادی داشتم. امیدوارم در مزایده آینده یک خریدار مناسب برای استقلال پیدا شود تا مشکلات بازیکنان هم برطرف شود.

آسیا امسال حسرت نبود استقلال را کشید

آسیا امسال حسرت نبود استقلال را کشید، جای استقلال امسال در لیگ باشگاه های آسیا خالی بود، خود مردم ایران هم مخصوصا هواداران استقلال خیلی حسرت خوردند. ما واقعا انگیزه آسیایی شدن داریم و قصد داریم از جان و دل در دو بازی آینده مایه بگذاریم. من خیلی به گرفتن سهمیه برای استقلال خوشبینم.

از فحاشی تماشاگران تراکتور ناراحت شدم

من فصل گذشته در تیم گسترش بودم و قبل از آن هم در تراکتورسازی بازی می‌ کردم. یعنی 4 سال در تبریز زندگی کردم و می‌ توانم بگویم بهترین دوران زندگی ام را در آنجا و میان مردم مهمان نواز سپری کردم و خیلی از حضور در تبریز لذت بردم اما متاسفانه در بازی مقابل گسترش تبریز هواداران تراکتورسازی به استادیوم آمدند و به من، صادقی، آقای قلعه‌نویی، کرار و فخرالدینی که در این تیم بازی کرده بودیم فحاشی کردند. من خیلی از این مساله ناراحت شدم اما هنوز هم معتقدم نباید رفتار و بی احترامی چند نفر را به کل تماشاگران تراکتور نسبت دهند.

هواداران استقلال در این دو بازی ما را تنها نگذارند

درست است که تراکتورسازی هواداران پرشوری دارد اما من مطمئنم که هواداران استقلال هم در دو هفته باقیمانده تیم را تنها نمی‌ گذارند. من می‌ دانم که شاید در طول فصل از نتایج استقلال راضی نبوده اند اما من از آنها می‌ خواهم که به استادیوم بیایند و بازیکنان را تنها نگذارند تا ما بتوانیم سهمیه آسیایی بگیریم. از من در مورد دربی سوال می‌ کنند باید بگویم الان اصلا به آن بازی فکر نمی‌ کنم، ما هفته به هفته جلو می‌ رویم الان تمرکزمان روی بازی مقابل تراکتور است.

دیدگاه‌ها