کد خبر : 1238355 | 15 اردیبهشت 1394 ساعت 15:35 | 89.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن باید بداند در پرطرفدارترین تیم آسیا بازی می کند

نوری: برد استقلال اندازه قهرمانی ارزش دارد

محمد نوری کاپیتان پرسپولیس اعتقاد دارد با حضور برانکو ایوانکوویچ در این تیم شرایط بهتر شده است و فصل آینده قزمزپوشان می توانند تیم قوی داشته باشند.

نوری: برد استقلال اندازه قهرمانی ارزش دارد
نوری پیش از بازی با بنیادکار به هواداران قول داد تمام تلاش شان را برای برد در دربی می کنند تا هواداران خوشحال شوند. او گفت و گوی مفصلی با "ورزش سه" داشت که می خوانید:

جلوی بنیادکار کار راحتی نداریم

به نظر من بنیادکار تیم خوبی است و باید بیشتر از یک امتیاز می گرفت. بازی های این تیم را دیدم و واقعا در بازی هایشان باید امتیازات بیشتری می گرفتند . ما بازی راحتی نداریم و نمی توان گفت، چون این تیم بازیکنانش را در این بازی در اختیار ندارد کار ما راحت است.ما باید در این بازی ببریم .

با این مشکلات باز هم خوب بودیم

هواداران همیشه پشتوانه تیم بودند و انتظار داریم در بازی فردا برابر بنیادکار هواداران و پیشکسوتان به وررزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند. درست است که ما در لیگ خوب نتیجه نگرفتیم اما هواداران با این مشکلات زیادی که از اول فصل داشتند نباید بیشتر از این هم انتظار داشته باشند. واقعا ما کار سختی داشتیم و از ابتدای فصل هزار اتفاق برای این تیم افتاد اما با تمام این مشکلات در آسیا شانس صعود داریم و باید مثبت نگاه کنیم. تراکتورسازی که در لیگ بالای جدول است الان در آسیا شانس صعود ندارد.

فقط دل مان به هواداران خوش است

در حال حاضر که در مزایده اتفاقات خوبی نیفتاده و در راه خصوصی سازی فعلا هیچ کاری انجام نشده است دل مان به حمایت هواداران خوش است. ما به غیر از هواداران حامی دیگری نداریم و باید این اتفاق بیافتد که هواداران ورزشگاه را پر کنند. مطمئنم هواداران واقعی پرسپولیس به ورزشگاه می آیند و از ما حمایت می کنند.

مزایده به تیم استرس وارد می کند

او در رابطه با تائید نشدن خریداران سهام باشگاه در مزایده و تاثیری که در تیم می گذارد هم صحبت کرد: واقعا این اتفاقات در تیم و بین بازیکنان استرس و تشنج ایجاد می کند و یک بار روانی بسیار بدی برای تیم دارد. اما بچه های ما با غیرت بازی می کنند و با تمام وجود به زمین می آیند و امیدواریم هواداران هم به ورزشگاه بیایند. با تمام وجود مشکلات را کنار می گذاریم و برای برد بازی می کنیم.

برد استقلال اندازه قهرمانی ارزش دارد

از نوری پرسیدیم با توجه به اینکه مشکلات باشگاه در این فصل زیاد بود،احتمال داشت اتفاقات بدتر از دهمی در لیگ هم بیافتد که گفت: امکان داشت هم اتفاقات بدتر بیافتد و هم اوضاع بهتر پیش رود. اما مهم تر این حرف ها این است که فصل آینده بتوانیم یک تیم قوی تر ببندیم و با یارگیری درست نتایج بهتری بگیریم. با توجه به شناختی که در این مدت نسبت به آقای برانکو بدست آورده ام مطمئن هستم تیم قدرتمندی برای فصل آینده می بندد. از هواداران می خواهم صبر کنند تا این دو، سه بازی هم تمام شود . قول می دهم فصل آینده تمام اتفاقات این فصل را جبران کنیم. امیدوارم با شکست بنیادکار و استقلال دل هواداران را شاد کنیم. تمام تلاش مان را می کنیم تا در دربی برنده باشیم چون این بازی برای هواداران از قهرمانی هم مهم تر است.

بازیکن باید بداند در پرطرفدارترین تیم آسیا بازی می کند

قطعا بازیکنی که به پرسپولیس می آید باید بزرگ باشد چون پرسپولیس بزرگ است. بازیکن باید فکرهای بزرگی داشته باشد و با شخصیت بسیار بالا جذب این تیم شود. ما در یارگیری باید اینقدر قوی کار کنیم که در هر بازی 70،80 هزار نفر برای تشویق تیم به ورزشگاه بیایند و بایزیکنان را دوست داشته باشند. بازیکن باید بداند اول پرسپولیس اهمیت دارد و پرطرفدارترین تیم آسیاست پس باید تفکر بزرگی داشته باشد و در این تیم وارد حواشی نشود. الان 99 درصد جلد روزنامه ها و خبرهای سایت ها متعلق به پرسپولیس و استقلال است و در برنامه های تلویزیونی در مورد این تیم ها صحبت می کنند به همین خاطر بازیکن باید اول تیمش را دوست داشته باشد و برای تیمش حاشیه سازی نکند.آقایان برانکو و کریم باقری هم تصمیم گرفتند بازیکنان را ابتدا از نظر اخلاقی بسنجد تا بازیکن از هر لحاظ بتواند در تیم رشد کند.

دوست نداریم با الهلال بازی کنیم

ما دوست نداریم در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا با الاهلی بازی کنیم و اگر با السد بازی داشته باشیم برای مان بهتر است. البته اول ما باید کار خودمان را انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم . متاسفانه اول و دوم شدن در گروه دست خودمان نیست و فقط باید برابر بنیادکار سه امتیاز را بگیریم تا ببینیم در دور بعد چه اتفاقی می افتد.

شاگردی برانکو برای من افتخار است

در این مدت آقای برانکو ایوانکوویچ به روند رو به رشد تیم خیلی کمک کرد. او می تواند برای فصل آینده تیم قدرتمندی بسازد و کار کردن با این مربی برای هر بازیکن افتخار است. خوشحالم که توانستم در پرسپولیس شاگرد ایشان باشم اگر در تیم ملی این اتفاق نیفتاد. همیشه هم گفتم اولویت من در ایران، پرسپولیس است و دوست دارم سال آینده هم در خدمت تیم محبوبم باشم. من هر چه دارم از پرسپولیس است و دوست دارم هواداران را خوشحال کنم.

دیدگاه‌ها