کد خبر : 1238356 | 15 اردیبهشت 1394 ساعت 15:39 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم مسوولین فکر دو تیم مشهدی باشند

صادقی: مقابل فولاد دست و پا بسته نیستیم

هافبک تیم پدیده از تلاش این تیم برای پیروزی در بازی مقابل فولادخوزستان خبر داد.

صادقی: مقابل فولاد دست و پا بسته نیستیم
به گزارش "ورزش سه"، اکبر صادقی درباره بازی گذشته پدیده ای ها و همینطور بازی آینده آنها درباره فولاد خوزستان گفت: در بازی قبلی من دو کارته بودم و متاسفانه نتوانستم برای تیمم به میدان بروم، اما سعی می‌ کنیم در بازی بعدی برابر فولادی ها به پیروزی برسیم و با ارائه یک بازی خوب از شرمندگی مردم مشهد دربیاییم. بازی سختی خواهیم داشت اما تیم دست و پا بسته ای نیستیم.

وی در رابطه با شرایط فعلی پدیده ای ها گفت: هنوز هم شرایط به همان ترتیبی است که بوده، آقای پهلوان تلاش می‌ کنند که به همراه آقای مرزبان مشکلات تیم را برطرف کنند. امیدواریم این اتفاق بیافتد ولی تاکنون تغییری در مسائلی که بازیکنان تیم به لحاظ مالی داشته اند، اتفاق نیفتاده است.

صادقی در رابطه با شایعه مبنی بر تعطیلی تمرین صبح این تیم گفت: من صبح سر تمرین نبودم اما می‌ دانم که بعدازظهر ساعت 17 تمرین خواهیم داشت که اس ام اس آن نیز برای من آمد. گمان نمی‌ کنم چیز مهمی باشد شاید ناراحتی ای بوده که به وجود آمده است.

وی در پایان درباره حضور دو تیم مشهدی در لیگ‌برتر سال آینده گفت: این هم برای ما و هم برای مردم مشهد خوشحال کننده است که سال آینده را دو تیم به نمایندگی از خراسان در لیگ شرکت می‌ کنیم اما امیدواریم مسوولین هم به فکر این دو تیم باشند که به سرنوشت ابومسلم و پیام دچار نشود.

دیدگاه‌ها