کد خبر : 1238366 | 15 اردیبهشت 1394 ساعت 16:12 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی: چک دادیم خانه گرفتیم

پدیده ای ها که دو روزی است تمرینات را تحریم کرده اند از امروز تمریناتشان را از سر می گیرند.

غلامی: چک دادیم خانه گرفتیم
به گزارش "ورزش سه" محمد غلامی در این رابطه گفت: حققیتا دو روز است که تمرین نکردیم ،امروز جلسه داشتیم و صحبت کردیم ،آقای پهلوان تصمیم گرفته اند چک هایی که به بچه ها داده بودند را بگیرند و بجای آن خانه تحویل دهند ،حرف آقای پهلوان هم برای ما سند است،به هر حال وقتی او یک حرفی را می زند به آن عمل می کند، ولی امروز همه ساعت 5 به تمرین می آیند. فردا پس فردا هم می رویم برای خانه دیدن.
او در مورد تحریم های متعددشان در این فصل ادامه داد: ما یکبار قرار بود برای بازی با راه آهن نیاییم و بازی نکنیم و یکبار هم سر بازی با پیکان هم من نیامدم و اینبار هم می خواستیم بازی نکنیم که دیگر قول دادند مشکلات حل شود،راه آهن هم مشکلات مشابه ما را دارد من از این باشگاه هم طلب دارم کلا شانس من است که هر جا می روم چنین مشکلاتی وجود دارد ،من از داماش ،راه آهن و پدیده طلب دارم،خدا را شکر قرار است مال پدیده حل شود.

این بازیکن در مورد دیدار پیش رو با فولاد نظرش را اینگونه بیان کرد: فولاد هم تیم خوبی است و ما بازی سختی داریم،علاوه بر فولاد گرما هم حریف ماست،حالا ما هم از شانسمان در فصل گرما با این تیم بازی داریم، درضمن آن ها از حمایت های هوادرانشان هم برخوردارند ،انشاالله که بتوانیم دست پر از اهواز برگردیم.

غلامی در پایان افزود: با تمام مشکلاتی که داشتیم ولی تیممان قدرت همیشگی اش را حفظ کرد،ما همیشه با غیرت جلو می رویم ،مثلا در بازی با نفت در ثانیه های پایان بازی را واگذار کردیم ،فولاد هم تیمی است که می خواهد سهمیه بگیرد ولی ما نیز جلوی آن ها کم میاوریم.

دیدگاه‌ها