کد خبر : 1238369 | 15 اردیبهشت 1394 ساعت 16:30 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

هر دو بازی را می بریم

شکوری: شلوغ کاری شده است

مدافع تیم سایپا معتقد است بازیکنان تیم نمی توانند در مسائل مدیریتی باشگاه دخالت کنند.

شکوری: شلوغ کاری شده است
به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم شکوری در اتفاقات اخیر باشگاه سایپا گفت: متاسفانه آنقدر داوری ها بر علیه تیم ما صورت گرفت که دیدید چه اتفاقاتی افتاد و آقای جلالی با آن اخلاق و رفتار آرامشان هم از کوره دررفتند. بهرحال هرکسی تحملی دارد و بالاخره یک جایی تمام می شود.

وی در رابطه با استعفای مجید جلالی گفت:ما فقط بازیکنان این تیم هستیم و مسائل کلان به ما مربوط نمی شود. اینها مسائل مدیریتی است که ما نمی توانیم در آن دخالت کنیم، با توجه به شرایط اخیر، فکر می کنم در این رابطه شلوغ کاری شده است، وظیفه ما خوب تمرین کردن و بازی کردن است و نمی توانیم بیشتر از این در کارهای تیم دخالت کنیم.

شکوری در رابطه با شرایط تیم سایپا در فصل گذشته گفت: تیم ما تا اینجای مسابقات هم عالی کار کرد، نتایج خوبی گرفتیم اما توقع از تیم سایپا بالا رفته بود و تیم ها از ما می ترسیدند، به عقیده من باید از بازیکنان سایپا تقدیر هم شود، که اینگونه نتیجه گرفتند.

او در پایان اضافه کرد: امتیازات دو بازی آینده را باید به حساب خودمان بریزیم چرا که این دو بازی بسیار مهم هستند و از نکات جالب هم اینکه هم در صدر و هم در قعر جدول تاثیرگذار هستیم. در قعر جدول با استقلال خوزستان و در صدر جدول هم با سپاهانی ها بازی داریم و می توان گفت تیم سایپا می تواند سرنوشت قهرمان و تیم صعود کننده را مشخص کند.

دیدگاه‌ها