کد خبر : 1238386 | 15 اردیبهشت 1394 ساعت 17:04 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

تبریزی: دوست دارم حسن زاده آقای گل شود

ذوب آهنی ها با گرفتن رتبه چهارم جدول از فولادی ها اکنون به فکر ارتقای رتبه شان در جدول هستند.

تبریزی: دوست دارم حسن زاده آقای گل شود
به گزارش "ورزش سه"، مرتضی تبریزی در مورد شرایط ذوب آهن گفت: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و اگر اول فصل هم خوب بازی می کردیم و نتیجه می گرفتیم و از موقعیت هایمان استفاده می کردیم الان با اختلاف زیادی در صدر جدول بودیم ولی خوشبختانه الان هم خوب بازی می کنیم و هم می بریم.

او با اشاره به اینکه دلیل نتیجه گرفتنشان هم دلی است در این باره ادامه داد: تیم ما شکل خوبی دارد،یکسری بازیکن جوان بسیار خوب داریم و مهم تر از همه اینکه تیممان یکدل و یکدست است و واقعا برای بچه ها فرق نمی کنند چه کسی بازی کند و جه کسی روی نیمکت بنشیند یکدلی و یک پارچگی در تیم ما موج می زند.

هافبک گلزن ذوب آهن در پاسخ به این وسوال که دلیل نیمکت نشینی اش در دو بازی اخیر چیست گفت: این امر تشخیص مربی است همانطور که گفتم چه فیکس بازی کردن و چه روی نیمکت نشستن هیچ فرقی ندارد و همه این ها باعث می شود نتیجه بگیریم.

این بازیمن در مورد مثلثی که او فکاوه رضایی و حسن زاده تشکیل دااده اند نظرش را اینگونه بیان کرد: ما در تیممان مثلث نداریم،همه در ذوب آهن زحمت می کشند شاید چون ما بیش تر دیده می شویم همه بیش تر درمورد ما حرف می زنند،حالا خیلی دوست داشتیم حسن زاده آقای گل شود که انشاالله در این دو بازی گل بزند و تعداد گل هایش را بالا ببرد.

تبریزی در مورد دیدار پیش رو با ملوان گفت: از زمانی که آقا فیروز به ملوان رفته این تیم بسیار یکدست و خوب شده است در بازی با فولاد هم عالی عمل کردند و چند توپ را به تیر دروازه زدند از آنجایی که آقا فیروز قبلا در ذوب آهن بوده بازی سختی داریم،ما هم به دنبال کسب سهمیه در لیگ هستیم،ما دو بازی خیلی سخت داریم اما دیدار با ملوان از دیدار با پدیده سخت تر است.

وی در پایان در مورد شش گله شدنش در لیگ افزود: آره خدا را شکر،در بازی با فولاد هم موفق شدم با دوندگی زیاد یک گل هنم بزنم ،من شش گل در لیگ زدم و یک گل هم در جام حذفی.

دیدگاه‌ها