کد خبر : 1238394 | 15 اردیبهشت 1394 ساعت 17:59 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

زنیدپور: سر ما در سپاهان بی کلاه ماند

هافبک حال حاضر نفت مسجدسلیمان این هفته روبه روی تیم سابقش سپاهان قرار می گیرد او انگیزه بسیار زیادی برای گلزنی به زردپوشان اصفهان دارد.

زنیدپور: سر ما در سپاهان بی کلاه ماند
به گزارش "ورزش سه"، میلاد زنیدپور در مورد شرایط نفت مسجدسلیمان گفت: سطح تیم ها به یکدیگر خیلی نزدیک است و ما 22 امتیازی هستیم اگر 6 امتیاز بگیریم، 28 امتیاز می شویم یا می مانیم یا کارمان به پلی آف می کشد. همه بازی ها سخت است، ما بازی آسان نداریم.

او در مورد دیدار با سپاهان ادامه داد: سپاهان در کورس قهرمانی است اما آنها در بازی رفت یک نتیجه یک ـ صفر خفیف از ما گرفتند، ما با امید زنده ایم و چیزی برای از دست دادن نداریم. می توانم بگویم در خیلی از بازی ها ما ابتدایی امتیاز از دست دادیم و به این اعتقاد دارم که یک تیم می تواند بدشانس باشد. از اول فصل تا ما دچار بدشانسی شدیم و در بازی هایی که حقمان برد بود باختیم یا مساوی کردیم. این هم از شانس بد مردم مسجدسلیمان است که همین یک تیم را در این شهر دارند ولی در نتایجی که ما گرفته ایم، در بخش کوچکی از آن بازیکنان مقصر هستند و دربخش عمده آن مسوولین مقصرند زیرا باید بیشتربه این تیم توجه می کردند که اگر این کار را می کردند الان جایگاه ما خیلی بهتر از این ها بود ولی در این مدت فشار زیادی روی ما بوده و ما هر موقع به باشگاه می رویم به جز آقای رضائیان که دست تنها آن نشسته، هیچ کس را نمی بینیم. ارگان و مسوولین باید دست به دست هم بدهند زیرا یک تیم فقط از بازیکن و مربی تشکیل نمی شود عدم نتیجه گیری به خیلی ها مربوط می شود.

این بازیکن در مورد اینکه چند سال پیش با شرایط بدی از سپاهان جدا شد گفت: سلسله اتفاقاتی افتاد که باعث شد از این تیم جدا شوم وگرنه دوست نداشتم ازاین تیم جدا شوم در واقع من بازیکن آقای رحیمی بودم و از آنجایی که آقای رحیمی و کرانچار با هم مشکل داشتند سر من، محمد غلامی و ایران نژاد بی کلاه ماند این شد که به مشکل خوردیم. گویا باشگاه بازیکنانی که آقای کرانچار می خواست را نگرفته بود و به جایش ما را گرفته بود ولی آقای رحیمی قصد داشت از لحاظ فوتبالی به سپاهان کمک کند اما آقای کرانچار بازیکنان را نمی شناخت و بعد هم مشکلشان ادامه پیدا و آقای رحیمی سال بعد جدا شد.

هافبک نفت مسجدسلیمان از انگیزه بالایش برای گلزنی حرف می زند و در این باره می گوید: خیلی دوست دارم به سپاهان گل بزنم و دوست دارم گلم با پیروزی همراه شود به تنها چیزی که فکر می کنم برد مقابل سپاهان است. اگر گل بزنم آن را تقدیم به مردم مسجدسلیمان و شهروند عزیز خوزستانی ام می کنم.

زنیدپور در پایان در پاسخ به این سوال که دیدار با سپاهان برایشان سخت تر است یا ملوان افزود: به نظر من بازی با ملوان سخت تر است ولی دیدار با سپاهان در خانه ماست، انشاالله کارهایی که کادرفنی می خواهد را انجام بدهیم زیرا چیزی برای از دست دادن نداریم جا دارد باز هم از مردم عزیز خوزستان تشکر کنم که ما را در این مدت تحمل کردند.

دیدگاه‌ها