کد خبر : 1238405 | 15 اردیبهشت 1394 ساعت 17:35 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

ایتالیایی ها؛ حریفانی چغر برای کریس رونالدو

عملکرد کریستیانو رونالدو در برابر تیم های ایتالیایی نشان می دهد که آنها هرگز حریفانی آسان برای این فوق ستاره پرتغالی نیستند.

ایتالیایی ها؛ حریفانی چغر برای کریس رونالدو
به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در این فصل نیز آمار گلزنی درخشانی از خود به جای گذاشته است. او با 42 گل، آقای گل لالیگاست و در همه رقابت ها نیز 55 گل برای رئال به ثمر رسانده است.
رئال مادرید امشب در جدالی بسیار حساس از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان، باید در تورین به مصاف یوونتوس برود. آمار گلزنی کریستیانو رونالدو مقابل تیم های ایتالیایی از سال 2002 که او فوتبال حرفه ایش را با اسپورتینگ لیسبون آغاز کرد، نشان می دهد که ایتالیایی ها به نوعی حریفانی چغر و بدبدن برای رونالدو محسوب می شوند.

رونالدو از سال 2002 تا به امروز، 17 بار مقابل تیم های ایتالیایی به میدان رفته و تنها 9 گل به ثمر رسانده است. هر دو بازی یک گل که آمار خوبی برای او به حساب نمی آید.

ستاره سابق منچستریونایتد، البته از زمانیکه به رئال پیوسته، درخشش بیشتری مقابل ایتالیایی ها داشته است. او در 4 مصاف رئال مقابل میلان و یووه، 4 گل به ثمر رسانده است. سه گل به یوونتوس و یک گل به میلان. باید بیینیم که رونالدو امشب آمار خود را بهبود خواهد بخشید یا خیر؟

دیدگاه‌ها