کد خبر : 1238416 | 15 اردیبهشت 1394 ساعت 18:27 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با کوپه

میاتوویچ: یوونتوس به 0-0 هم راضی است

پدراک میاتوویچ، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که یوونتوسی ها امشب به دنبال یک نتیجه تساوی بدون گل مقابل رئال مادرید هستند.

میاتوویچ: یوونتوس به 0-0 هم راضی است
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و یوونتوس، امشب در تورین، بازی رفت خود از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد. رئال شانس اول صعود به فینال است اما یوونتوس بی شک حریف قدری برای کهکشانی ها خواهد بود.

میاتوویج که سال 1998، در فینال لیگ قهرمانان با تک گل خود مقابل یوونتوس، باعث قهرمانی هفتم رئال در اروپا شد به کوپه گفت:" بازی بسیار ویژه ای خواهد بود و فکر نمی کنم در بازی رفت، نتیجه ای رقم بخورد که سرنوشت تیم صعود کننده به فینال را مشخص کند. یوونتوسی ها به مساوی بدون گل هم راضی هستند اما این بدترین نتیجه برای رئال است. ما باید در تورین به گل برسیم.

این بازی از آن بازی هایی است که بازیکنان باید حداکثر تمرکز را داشته باشند. درخشش در این بازی می تواند یک بازیکن را به بت هواداران تبدیل کند. متاسفانه غیبت مودریچ بزرگترین مشکل رئال در این بازی خواهد بود. با او، کیفیت همه بازیکنان رئال بالاتر می رود. می دانم که آنچلوتی راه حل خوبی برای این مشکل پیدا خواهد کرد.یووه سالها به نیمه نهایی نرسیده بود و حالا انگیزه مضاعفی برای فینال دارد. این مرا کمی نگران می کند."

میاتوویچ در مورد گل خاطره انگیزی که در فینال به یوونتوس زد گفت:" سال ها از آن بازی گذشته اما هواداران هر دو تیم آن را به خوبی به یاد دارند. آن بازی و آن گل، نزد من همیشه جایگاه ویژه ای دارد."

دیدگاه‌ها