کد خبر : 1238437 | 15 اردیبهشت 1394 ساعت 22:19 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

نتیجه وزن کشی چهار وزن نخست قهرمانی آسیا

مراسم وزن کشی چهار وزن نخست (57، 65، 86 و 125 کیلوگرم )رقابت های قهرمانی آسیا بعد از ظهر امروز (سه شنبه) به وقت محلی در سالن اسپایر شهر دوحه برگزار شد.

نتیجه وزن کشی چهار وزن نخست قهرمانی آسیا
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، در وزن 57 کیلوگرم که 14 نفر حضور دارند، یونس سرمستی در دور اول به مصاف ژانگ از چین می رود و در صورت پیروزی با برنده دیدار ازبکستان (ندیرجان صفراف) و قرقیزستان (نادربیک اوول) روبرو می شود.

مسعود اسماعیل پور هم در وزن 65 کیلوگرم در دور اول با وراسینگ از سریلانکا روبرو می شود و در دور دوم هم با برنده مبارزه قطر و پاکستان مبارزه می کند.اسماعیل پور در این وزن که 18 نفر حضور دارند در دور سوم هم با برنده هند و ازبکستان (روسلان پلی یف) مصاف می دهد.

اما در وزن 86 کیلوگرم علیرضا کریمی دارنده مدال طلای جوانان جهان در دور اول با عظمت دولت بیک بایف (نایب قهرمان جوانان جهان در سال 2014 مبارزه می کند که فینال رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان در سال 2014 (کرواسی) یکبار دیگر تکرار خواهد شد.کریمی در صورت پیروزی با برنده دیدار کره جنوبی( گون هیوک بوم) و ازبکستان (امید جان عثمان اف قهرمان آسیا در سال 2013 و نفر سوم بازیهای آسیایی) روبرو می شود.در وزن 86 کیلوگرم هم 12 کشتی گیر وزن کشی کردند.

کمیل قاسمی هم آخرین نماینده کشورمان در روز نخست در اولین مسابقه خود به مصاف ژانگ دنگ از چین می رود و در دور دوم هم با برنده عراق و ترکمنستان روبرو می شود.بیست و هشتمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا روز های چهارشنبه و پنجشنبه در سالن اسپایر شهر دوحه که در زمان برگزاری بازیهای آسیایی 2006 نیز اختصاص به رشته کشتی داشت، برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها