کد خبر : 1238441 | 15 اردیبهشت 1394 ساعت 22:35 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

پدر گواردیولا: فردا شب طرفدار بایرن هستم!

فردا شب در نیوکمپ بارسلونا میزبان بایرن مونیخ است. به مناسبت این بازی همه اهالی روستای محل زندگی پپ گواردیولا پرچم بارسلونا را از پنجره‌های خود آویزان کردند، به جز یک نفر!

پدر گواردیولا: فردا شب طرفدار بایرن هستم!
به گزارش "ورزش سه"، در بخش "سانت پدور" که سرمربی اسپانیایی بایرن آنجا متولد و بزرگ شده است، همه اهالی طرفدار تیم بارسلونا هستند که پپ گواردیولا قبل از سال 2013 مربیگری آن را بر عهده داشت. با این حال پدر پپ اعلام کرد برای بایرن مونیخ آرزو موفقیت می‌کند.
والنتی گواردیولا به روزنامه "مارکا" گفت:" هرکسی پدر شده باشد، می‌تواند بفهمد که من طرف چه تیمی را خواهم گرفت. برای من خانواده از هر چیز دیگری مهمتر است."
با این حال وی هنوز نمی‌داند که به ورزشگاه نیوکمپ خواهد رفت یا خیر:" شاید بازی را در خانه تماشا کنم. اینطوری برای اعصابم بهتر است. اگر بایرن ببازد، که با توجه به تعداد زیاد مصدومان این تیم عجیب نخواهد بود، آن وقت بارسلونا به فینال خواهد رفت و این موضوع اصلا مرا ناراحت نمی‌کند. چونکه بعد از بایرن، بارسا را دوست دارم. راستی، پسرم دوست ندارد که من با رسانه‌ها صحبت کنم، ولی من هم نمی‌توانستم دست رد به سینه شما بزنم، چونکه از این راه زندگی خود را می‌گردانید."
لائورا ویلاگرا، بخشدار این منطقه 7400 نفری هم گفت:" پپ باعث شد که "سانت پدور" روی نقشه‌ها بیاید ولی در بازی فردای تیمش همه اهالی منطقه ما طرفدار بارسلونا خواهند بود."

دیدگاه‌ها