کد خبر : 1238449 | 15 اردیبهشت 1394 ساعت 23:12 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

هوفنر:گواردیولا میداند چطور بارسا را ببرد

بایرن در حالی راهی اسپانیا شد تا فردا شب در ورزشگاه نیوکمپ مقابل بارسلونا صف‌آرایی کند که چند مهره ارزشمندش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

هوفنر:گواردیولا میداند چطور بارسا را ببرد
به گزارش "ورزش سه"، با این وجود سایر بازیکنان این تیم به کسب نتیجه در بازی فردا بسیار امیدوار و خوش‌بین هستند. توماس مولر هنگام حضور در فرودگاه مونیخ گفت:" ما به خودمان ایمان داریم، اما این را هم می‌دانیم که بازی آسانی پیش رو نخواهیم داشت."
کارل هوفنر ،رئیس باشگاه بایرن، هم گفت:" این بازی برای ما یعنی همه چیز. شانس دو تیم هم پنجاه پنجاه است. تلاش می‌کنیم تا در بارسلونا یک نتیجه شرافتمندانه بگیریم. حتی یک مساوی هم عالی است!"
وی در مورد رابرت لواندوفسکی که باید به دلیل آسیب‌دیدگی فک و بینی با ماسک بازی کند هم گفت:" اینکه لواندوفسکی در این بازی به هر قیمتی باید بازی کند و امیدوار هم هستم که بتواند، در صورتی موثر خواهد بود که کل تیم ما بازی درخور توجهی از خود نشان دهد."
باشگاه بایرن اعلام کرد که تصمیم نهایی در مورد حضور یا عدم حضور این مهاجم لهستانی را فردا اتخاذ خواهد کرد. سباستین روده و فرانک ربیری هم به طور قطع به بازی فردا نخواهند رسید.
هوفنر درمورد اینکه گواردیولا از سال 2008 تا 2012 هدایت بارسلونا را بر عهده داشته و چهارده قهرمانی هم با این تیم به دست آورده گفت:" پپ بدون شک یک چیزهایی یادش هست. هیچکس بهتر از او بارسلونا را نمی‌شناسد."

دیدگاه‌ها