کد خبر : 1238479 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 09:14 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

ماجدی:

علت غیبت بیک‌زاده در تمرینات مصدومیت است

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران علت غیبت هاشم بیک زاده در دو جلسه قبلی تمرینات این تیم را مصدومیت از ناحیه مچ پا اعلام کرد و گفت: بیک زاده در تمرین عصر امروز تیم حضور می یابد.

علت غیبت بیک‌زاده در تمرینات مصدومیت است
میرشاد ماجدی با بیان این که پس از یک جلسه استراحت، تمرینات تیم استقلال از عصر امروز پیگیری می شود، اظهارداشت: بازیکنان استقلال به دلیل تمرین های پی درپی و انجام بدنسازی، یک مقدار خسته بودند که کادر فنی تصمیم گرفت یک جلسه استراحت بدهد.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: بازیکنان استقلال با توجه به استراحتی که کردند، هم اکنون از لحاظ روحی، روانی و فنی در شرایط خوبی به سر می برند و از عصر امروز تمرینات را برای دیدار با تراکتورسازی دوباره آغاز می کنند.

سرپرست استقلال تهران در مورد حضور نیافتن بیک زاده در دو جلسه قبلی تمرین استقلال و این که گفته می شود بیک زاده در اعتراض به نگرفتن مطالباتش در تمرینات حضور نمی یابد نیز گفت: بیک زاده از ناحیه مچ پا احساس ناراحتی می کرد که در این ارتباط با دکتر ستوده صحبت کردیم و امیدوارم از امروز، بیک زاده در تمرینات حضور خواهد یافت.

ماجدی تاکید کرد: البته مشکلات مالی هنوز پابرجاست و بازیکنان خواهان دریافت مطالباتشان هستند. با توجه به این که دو هفته تا پایان لیگ باقی مانده، مدیریت باشگاه در تلاش است هر چه سریعتر مطالبات را پرداخت کند .

سرپرست استقلال ادامه داد: به رغم همه این مشکلات، بازیکنان استقلال در دو دیدار باقی مانده که بسیار هم حساس است نباید طوری بازی کنند که برای هواداران ناراحت کننده باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا پاداش مصوب هیات مدیره به بازیکنان پرداخت شده است یا خیر افزود: هنوز هیچ پرداختی به بازیکنان نداشتیم.

ماجدی در مورد دیدار آینده استقلال برابر تراکتورسازی نیز گفت: استقلال تیم بزرگی است و از آنجایی که دیداردر ورزشگاه آزادی برگزار می شود و مانند دیدارهای قبلی هواداران به ورزشگاه می آیند، اگر فوتبال خودمان را به نمایش بگذاریم، قطعا به پیروزی دست می یابیم.

به گفته سرپرست استقلال، آبی پوشان برای دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز هیچ مصدوم و محرومی ندارند.

تیم فوتبال استقلال تهران روز یکشنبه 20 اردیبهشت ماه در هفته 29 لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تراکتورسازی صدرنشین می رود.

استقلال تهران هم اکنون با 47 امتیاز در رتبه ششم و تراکتورسازی با 54 امتیاز در رتبه نخست قرار دارد.

آبی پوشان پایتخت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باید در دو دیدار آینده خود مقابل تراکتور و پرسپولیس، پیروز از زمین خارج شوند.

دیدگاه‌ها