کد خبر : 1238481 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 09:27 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتورسازی سنت را نشکست

تراکتور سازی مثل 2 سال گذشته در گروه خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به عنوان چهارم رسید ومثل 2 سال گذشته تنها صاحب یک برد شد.

تراکتورسازی سنت را نشکست
به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی که با تیم های نسف قارشی ازبکستان ،الاهلی امارات والاهلی عربستان همگروه بود در گروه خود به رتبه چهارم رسید وتنها یک برد،یک مساوی و4 باخت به دست آورد.

تراکتورسازی در سال 2013، با تیم های الشباب عربستان ،الجیش قطر والجزیره امارات همگروه بود ودر این گروه به عنوان چهارم رسید. تراکتور سازی با یک برد و یک مساوی و 4 باخت به کار خود پایان داد.

تراکتور در سال 2014 هم در گروهی سخت‌تر قرار گرفت تا با یک برد، 2 مساوی و 3 باخت برابر تیم‌های الاتحاد عربستان، العین امارات ولخویا قطر در گروه خود به عنوان چهارم رسید.

امسال تراکتور در گروهی که از همیشه آسان تر بود برابر تیم های همگروه فقط یک برد ویک مساوی به دست آورد تا با 4 باخت در گروه خود چهارم شود.

تراکتور که بین 10 تیم ایرانی شرکت کننده در این بازیها ضعیف ترین تیم است در مجموع با 3 برد ،4 مساوی و11 باخت،صاحب 13 امتیاز در 18 بازی است وعملکردش بسیار ضعیف بوده است،این در حالی ست که تراکتورسازی در لیگ ایران وطی 8 بازی گذشته صاحب 6 برد ،یک مساوی ویک باخت بوده است.

دیدگاه‌ها