کد خبر : 1238510 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 11:19 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام آمادگی می‌ودر برای مسابقه مجدد با پاکیائو

فلوید می‌ودر بعد از منتشر شدن اخبار اخیر مبنی بر آسیب‌دیدگی‌ پاکیائو در زمان مسابقه با او اعلام کرد که آخرین مسابقه حر‌فه‌ای خود را به تعویق می‌اندازد و می‌خواهد دوباره با پاکیائو مسابقه دهد.

اعلام آمادگی می‌ودر برای مسابقه مجدد با پاکیائو
فلوید می‌ودر برای بازی مجدد با مانی پاکیائو اعلام آمادگی کرد. می‌ودر اعلام کرد که بعد از ریکاوری پاکیائو از عمل جراحی شانه با او مسابقه خواهد داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، می‌ودر قبل از بازنشسته شدن یک مسابقه دیگر خواهد داشت. او پیش از این اعلام کرده بود که مسابقه آخر خود را در ماه سپتامبر انجام خواهد داد. با این حال بعد از اتفاقات اخیر او اعلام کرد که انسان است و ممکن است تصمیم خود را تغییر دهد.

او درباره مسابقه با پاکیائو گفت: یک سال بعد از عمل جراحی پاکیائو با او مسابقه خواهم داد. در روزهای اخیر خبرهایی حاکی از آن بود که مانی پاکیائو آسیب‌دیدگی‌ خود را برای مسابقه با می‌ودر پنهان کرده است آن هم در حالی که از ناحیه شانه آسیب‌دیدگی‌ داشت. به ‌این‌ ترتیب اقدامات انضباطی درباره پاکیائو انجام خواهد شد و او تحت عمل جراحی شانه قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود که یک سال ریکاوری او به طول می‌انجامد. پاکیائو روز دوشنبه عکسبرداری MRI از شانه انجام داد و مشخص شد که او دچار پارگی رباط شانه شده است.

به نظر می‌رسد که پاکیائو و تیم او هیچ کدام به کمیسیون ورزشی نوادا اطلاع نداده بودند که آسیب‌دیدگی‌ وجود دارد و تنها چند ساعت قبل از شروع بازی درخواست کرده بودند که پاکیائو از آمپول ضد تورم استفاده کند. کمیسیون در آن زمان دیگر فرصتی برای انجام MRI و بررسی آسیب‌دیدگی‌ پاکیائو نداشته است.

پاکیائو و تیم او در پرسشنامه‌ای که برای انجام بازی پر کردند وجود مشکل پزشکی را انکار کردند.

گفته می‌شود که ممکن است طرفداران بوکس به دلیل این قضیه از پاکیائو شکایت کنند. بلیت‌های صندلی‌های جلوی مسابقه حدود 350 هزار دلار فروخته شده‌اند.

دیدگاه‌ها