کد خبر : 1238515 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 11:55 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

نمره قبولی برای اسکوچیچ و فولاد خوزستان

بختیاری‌زاده: فولاد، الگویی برای باشگاه‌های دیگر

مدافع سابق تیم‌ملی فوتبال ایران معتقد است با توجه به شرایط پیش آمده برای تیم فولاد خوزستان می‌ توان به این تیم و مربی اش نمره قبولی داد.

بختیاری‌زاده: فولاد، الگویی برای باشگاه‌های دیگر
به گزارش "ورزش سه"، سهراب بختیاری زاده راجع به شرایط تیم فولاد در لیگ قهرمانان و لیگ‌برتر گفت: به نظر من فولاد جزء تیم هایی است که راحت می‌شود نقدش کرد، یک تیم چهارچوب دار که کارهایش بر اساس برنامه‌های از پیش تعیین‌شده جلو می‌رود. همه مشکلات فولاد را هم همه می‌دانند، مصدومیت، محرومیت و خیلی مسائل دیگر باعث شده بود فولادی‌ها بازیکنان زیادی را از دست بدهند و در ادامه راه برایشان مشکلات فراوانی به وجود بیاید.

وی در این رابطه ادامه داد: ساختار و پایه و اساس باعث شد فولادی‌ها در این شرایط روی پا بمانند و با توجه به شرایط ناخواسته‌ای که داشتند نمره قبولی بگیرند. اتفاقات پیش‌آمده برای فولادی‌ها می‌تواند برای باشگاه‌های دیگر الگو شود، باشگاه‌های بزرگی که حتی زمین تمرینی مناسبی ندارند، باید می‌دیدیم بلاهایی که بر سر تیم فولاد آمد بر سر تیم‌های دیگری می‌آمد چه اتفاقی برایشان می‌افتاد. این باشگاه از همان ابتدا با برنامه جلو آمد، حتی دسته یک رفت‌وبرگشت و اکنون می‌ بینیم که بعد از از دست دادن چندین بازیکن اصلی خود باز هم در کورس می‌ماند.

بختیاری زاده در ادامه گفت: بازیکنان باکیفیت می‌توانند اتفاقات را هم غافلگیر کنند، همان‌طور که دیدیم خیلی از بازیکنان خوب فولاد عصای دست مربیان خود شدند برای اینکه اسیر این شرایط و اتفاقات ناگوار نشوند.

وی در پایان راجع به عملکرد دراگان اسکوچیچ در این تیم گفت: ابتدا باید بگویم که اسکوچیچ در ملوان توانست خودش را نشان دهد، اما منطقی این است که نمی‌توانیم با عملکرد یک‌فصل یک مربی را بی‌عیب بدانیم، دراگان هم از این قاعده خارج نیست اما او در دومین فصل حضور در فولاد و با اتفاقاتی که افتاد نشان داد می‌تواند برای فوتبال ایران مربی مفیدی باشد، درست است که بعضی باشگاه‌های ما ساختار مناسبی دارند و در طول چند سال سعی می‌کنند از برنامه‌ریزی انجام‌شده استفاده کنند و مربیانی که به این تیم ها می‌روند باید طبق پایه و اساس باشگاه به‌پیش بروند که فولاد هم جزء همین باشگاه‌هاست اما درمجموع می‌توانیم عملکرد دراگان را در فصل گذشته مورد تقدیر قرار دهیم و از فولادی ها نیز راضی باشیم.

دیدگاه‌ها