کد خبر : 1238520 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 12:16 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

دوستان کمک می کردند فولاد می توانست صعود کند

ابن‌‌قاسم: جماعتی به بازی با پدیده نمی‌رسد

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تا همین جا هم که با وجود مشکلات فراوان توانستیم این نتایج مناسب را بگیریم خدا را شکر می‌کنیم.

ابن‌‌قاسم: جماعتی به بازی با پدیده نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، حسین ابن‌قاسم در مورد پیروزی فولاد خوزستان مقابل لوکوموتیو ازبکستان در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: خوشبختانه با وجود اینکه این مسابقه به خاطر حذف دو تیم جنبه تشریفاتی داشت توانستیم هر سه امتیاز را کسب کنیم و سه امتیاز به سهمیه فوتبال ایران برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا اضافه کنیم.

وی افزود: می‌توانستیم در این بازی گل‌های بیشتری بزنیم و حتی می‌توانستیم در کل مرحله گروهی عملکرد مناسب‌تری داشته باشیم. اگر دوستان کمک می‌کردند و به ما نظر مثبت‌تری داشتند شاید راهی مرحله بعد می‌شدیم.

سرپرست فولاد خوزستان در مورد عملکرد خوب بازیکنان جوان این تیم تصریح کرد: سرمربی لوکوموتیو هم به این موضوع اشاره کرد. وقتی بازیکنان جوانمان به زمین آ‌مدند ورق بازی برگشت. بهمن جهان‌تیغ و هادی حبیبی‌نژاد عضو تیم جوانان فولاد خوزستان هستند. جهان‌تیغ در لیگ جوانان آقای گل شده که اکثر پاس‌های گل او را هم حبیبی‌نژاد داده است.

ابن قاسم در ادامه یادآور شد: نماینده AFC از ما و لوکوموتیو تشکر کرد. با وجود اینکه هر دو تیم حذف شده بودند با تمام توان به میدان آمدند. حضور هواداران هم در آن ساعت و با وجود حذف تیم بسیار قابل تقدیر بود.

وی در رابطه با وضعیت مصدومیت یوسف وکیا و مهرداد جماعتی عنوان کرد: وکیا به احتمال فراوان به دیدار مقابل پدیده می‌رسد اما جماعتی در این مسابقه غایب است. پزشکان از کمر این بازیکن عکس گرفتند تا اگر لازم باشد این عکس‌ها به پزشکان متخصص داده شود و اگر لازم بود عمل جراحی صورت بگیرد.

سرپرست فولاد خوزستان در رابطه با دیدار مقابل پدیده مشهد عنوان کرد: بازی سختی در پیش داریم. دراگان اسکوچیچ هم از هواداران خواسته تا به ورزشگاه بیایند و تیم را مورد تشویق قرار دهند. حضور هواداران به ما کمک زیادی می‌کند. بارها با تشویق‌هایشان می‌توانند خستگی تیم را پوشش دهند.

ابن قاسم در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد خاطرنشان کرد: گرفتن سهمیه مستلزم این است که در دو بازی پایانی به پیروزی برسیم و ذوب‌آهن و سپاهان هم امتیاز از دست بدهند. شرایط بسیار سخت است اما تلاش‌مان را می‌کنیم و ناامید نیستیم تا همین جا هم که توانستیم با وجود مشکلات فراوان و فشارهایی که به تیم آوردند اینقدر خوب کار کنیم خدا را شاکریم.

وی در مورد اهداف باشگاه از تمدید قرارداد با اسکوچیچ عنوان کرد: تصمیم مسئولان باشگاه این بود که قرارداد اسکوچیچ تمدید شود. در حال حاضر تمرکزمان روی دو بازی پایانی است و هنوز در مورد برنامه سال بعد اقدام خاصی نکردیم.

سرپرست فولاد در پایان در رابطه با درگذشت مادر احمد آل‌نعمه گفت: امروز متوجه این موضوع شدم و از همین جا بار دیگر به آل‌نعمه تسلیت می‌گویم.

دیدگاه‌ها