کد خبر : 1238533 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 12:51 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

راموس:باحمایت‌هواداران‌یووه‌را شکست‌می‌دهیم

سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید معتقد است که تیمش آماده است تا با شکست دادن یووه در بازی برگشت، به فینال لیگ قهرمانان صعود کند.

راموس:باحمایت‌هواداران‌یووه‌را شکست‌می‌دهیم
به گزارش "ورزش سه"، گل‌های موراتا و ته‌وز در مقابل تک گل رونالدو باعث شد تا بیانکونری ها در زمین خود، 2-1 رئال را شکست دهند و با روحیه پا به برنابئو بگذارند. راموس که از ضعیف ترین بازیکنان رئال در دیدار شب گذشته بود، عنوان کرد که تیمش تنها یک قدم تا برلین فاصله دارد.

او گفت:" نتیجه خوبی نگرفتیم ولی این شانس را داریم که بازی برگشت را در خانه برگزار کنیم و این به ما کمک می‌کند اوضاع را بهتر کنیم. تنها یک گام با فینال فاصله داریم و تمام تلاشمان را در برنابئو خواهیم کرد. از آن روزهایی بود که هیچ چیز خوب پیش نمی‌رفت. پس از یک نتیجه ی بد، باید آرام بود و بیش از همیشه متحد شد. اشتباه کردن بخشی از بازی است و باید خودمان از خودمان انتقاد کنیم تا بتوانیم در برنابئو نمایش بهتری داشته باشیم. با توجه به نتیجه یوونتوس شانس بیشتری دارد ولی ما از این شانس که بازی برگشت در خانه ی ماست، استفاده خواهیم کرد. از هواداران می‌خواهیم که با حضور در ورزشگاه و ایجاد جوی مثل بازی قبل، راه برلین را هموار کنند."

دیدگاه‌ها