کد خبر : 1238534 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 12:53 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

ولفسبورگ در صف خرید گوندوگان

یک تیم دیگر آلمانی هم به صف مشتریان ایلکای گوندوگان اضافه شد.

ولفسبورگ در صف خرید گوندوگان
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بروسیا دورتموند به تازگی اعلام کرد ایلکای گوندوگان که قراردادش با این تیم تا سال 2016 اعتبار دارد، قصد ندارد بیش از این در وست‌فالن بماند. از این رو این باشگاه این هافبک ترک‌تبار را در لیست فروش قرار داده است.
از لحظه اعلام این خبر، تیم‌های بزرگی همچون بایرن مونیخ، منچستر یونایتد و اتلتیکو مادرید تمایل خود را به خرید این بازیکن ابراز کرده‌اند.
امروز یک تیم آلمانی دیگر هم به صف این مشتریان اضافه شد. روزنامه "ولفسبورگر آلگماینه" نوشت سبزهای نیدرزاکسن هم گوندوگان را می‌خواهند.
دیتر هکینگ ،سرمربی ولفسبورگ، که پیشتر یعنی بین سال‌های 2009 تا 2011 هدایت نورنبرگ را بر عهده داشته و در آن تیم مربی گوندوگان بوده است، قصد دارد دوباره با او کار کند؛ چرا که این تیم با کسب نتایج خوب و قابل توجه تنها تیمی بود که در فصل جاری بوندسلیگا توانست بایرن را در صدر جدول تعقیب کند و با هفته‌ها حفظ جایگاه دوم جدول یکی از تیم‌های آلمانی راهیافته به چمپیونزلیگ سال آینده است و می‌خواهد با قدرت در این تورنمنت حضور پیدا کند.
آنچه مسلم است این است که دورتموندی‌ها می‌خواهند هرطور شده در تابستان سال جاری این بازیکن 24 ساله را ترانسفر کنند تا باشگاه از این طریق به سود مالی برسد، اما تیمی شانس بردن گوندوگان را خواهد داشت که گرانترین پیشنهاد را روی میز بگذارد. از سویی دیگر گوندوگان پیشتر اعلام کرده بود دوست دارد فوتبالش را در یک تیم بزرگتر و مطرح‌تر مثل بارسلونا ادامه دهد.
اما او شانسی برای روفتن به کاتالونیا ندارد، چرا که یوفا باشگاه بارسلونا را به دلیل تخلف در ترانسفر بازیکنان صغر سنی به محرومیت از حضور در بازار نقل و انتقالات تا سال 2016 محکوم کرده است.

دیدگاه‌ها