کد خبر : 1238536 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 13:01 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی:‌

تعویق فینال ظلمی بزرگ در حق ذوب‌آهن است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: برای ما انجام بازی فینال جام حذفی بعد از پایان دیدارهای نفت در لیگ قهرمانان آسیا سودی ندارد و امیدوارم سازمان لیگ در این مورد یک تصمیم مناسب بگیرد.

تعویق فینال ظلمی بزرگ در حق ذوب‌آهن است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، یحیی گل‌محمدی در مورد احتمال تعویق زمان برگزاری دیدار فینال جام حذفی و اعتراضی که مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن نسبت به این موضوع داشت گفت: اگر قرار باشد دیدار فینال بعد از بازی‌های نفت در آسیا انجام شود، قطعا این موضوع نمی‌تواند برای ما خوشایند باشد. لیگ برتر در تاریخ 25 اردیبهشت به پایان می‌رسد و ما نمی‌توانیم سه هفته بدون انجام بازی فقط تمرین کنیم.

او ادامه داد: مطمئنا تمرین کردن در سه هفته آن هم در گرما شرایط تیم ما را تغییر خواهد داد و این در حالی است که نمی‌توانیم بازی تدارکاتی انجام دهیم. تأخیر در برگزاری فینال جام حذفی ظلمی بزرگ در حق ذوب‌آهن است و این برنامه اصلا برنامه خوبی نیست. به شدت نسبت به این موضوع اعتراض داریم، چون ذوب‌آهن ضرر می‌کند و در شرایطی نامساعد باید در فینال جام حذفی به میدان برود.

گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که اگر سازمان لیگ برخلاف نظر باشگاه ذوب‌آهن عمل کند چه تصمیمی خواهید گرفت، گفت: حق ذوب‌آهن نباید ضایع شود. اگر چنین اتفاقی رخ دهد قطعا باشگاه و هیئت مدیره باید تصمیم بگیرند، ولی امیدوارم سازمان لیگ در این خصوص تصمیم مناسبی بگیرد. برای ما موفقیت نفت در آسیا هم خوشحال‌کننده است، اما همانطور که گفتم شرایط تیم خودمان را هم باید در نظر بگیریم.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد دیدار با ملوان گفت: بازی بسیار سختی است و ملوان با فیروز کریمی متحول شده است. این تیم بازیکنان تأثیرگذاری دارد و ما کار سختی درپیش داریم. با این حال هیچ هدفی جز پیروزی نخواهیم داشت و برای ما فرقی ندارد که در زمین خودمان بازی می‌کنیم یا در زمین حریف. برای گرفتن سه امتیاز انگیزه زیادی داریم.

وی درمورد اینکه برخی معتقدند فیروز کریمی شناخت خوبی از این تیم دارد، گفت: الان در هفته‌های آخر لیگ هستیم و تمامی تیم‌ها از یکدیگر شناخت دارند. مطمئنا مربیان هم از تفکرات دیگر مربیان شناخت دارند و این چیز عجیبی نیست.

گل‌محمدی درمورد حرف‌های آذری مبنی بر اینکه او قطعا فصل آینده سرمربی ذوب‌آهن خواهد بود، گفت: من هم دوست دارم در ذوب‌آهن بمانم و مشکلی برای تمدید قرارداد ندارم. اگر همه چیز خوب پیش برود قراردادم را تمدید خواهم کرد.

دیدگاه‌ها