کد خبر : 1238547 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 13:52 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه فشرده احسان حدادی در ماه خرداد

احسان حدادی در خرداد ماه برنامه سنگین و پرفشاری را پیش رو دارد و هنوز مشخص نیست که او در مسابقه های قهرمانی آسیا شرکت می‌کند یا خیر.

برنامه فشرده احسان حدادی در ماه خرداد
با اعلام اسامی اولیه د‌و‌و‌مید‌ا‌نی کاران برای حضور در مسابقه‌های قهرمانی آسیا نامی از احسان حدادی برای حضور در اردوی تیم ملی دیده نمی‌شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، با توجه به برنامه سنگین حدادی هنوز مشخص نیست که این پرتابگر به مسابقات قهرمانی آسیا در چین اعزام می‌شود یا خیر.

9 خرداد ماه لیگ الماس در یوجین آمریکا در ماده پرتاب دیسک برگزار می‌شود و با توجه به تصمیم گذشته حدادی، او قرار است در این مسابقات شرکت کند. مرحله بعدی مسابقات پرتاب دیسک در لیگ الماس 21 خرداد در نروژ انجام می‌شود. همین برنامه فشرده باعث شده تا حضور نایب قهرمان المپیک لندن در مسابقه‌های قهرمانی آسیا در هاله‌ای از ابهام باشد.

مسابقات قهرمانی آسیا 14 تا 17 خرداد در کشور چین برگزار می‌شود. بنابر اعلام احسان حدادی اگر بر‌نامه‌ریزی مناسبی در این راستا صورت بگیرد حدادی در هر سه رویداد شرکت می‌کند.

حسین رشیدیان ، دبیر فدراسیون د‌و‌و‌مید‌ا‌نی در گفت‌و‌گو با خبرنگار‌ ایسنا، درباره این موضوع تصریح کرد: در نهایت احسان حدادی درباره این موضوع تصمیم می‌گیرد و هر برنامه ای که برای او مناسب تر باشد انجام می‌شود.

رشیدیان درباره زمان رفتن حدادی به آمریکا نیز گفت: به احتمال فراوان حدادی 5 یا 6 خرداد برای مشخص شدن وضعیت مربی خود و حضور در لیگ الماس به آمریکا می‌رود.

دیدگاه‌ها