کد خبر : 1238550 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 13:54 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

با قدرت به تمرینات می‌ پردازیم

جهانداری: میرقربانی را نگه می‌ داریم

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز معتقد است تمرینات این تیم به طور مرتب پیگیری می‌ شود و شایعات پیرامون این تیم صحت ندارد.

جهانداری: میرقربانی را نگه می‌ داریم
به گزارش "ورزش سه"، ارسطو جهانداری در رابطه با شایعات پیرامون تعطیل شدن تمرینات این تیم گفت: متاسفانه این صحبت ها صحت ندارد و من نمی‌ دانم منشا این شایعات از کجاست، تیم به صورت جدی در حال تمرین کردن است، امروز به تیم استراحت دادیم و بعد از آن به تمرینات خود ادامه می‌ دهیم و شنبه صبح نیز به تبریز می‌ رویم برای انجام بازی رفت پلی آف با تیم شهرداری تبریز.

وی در ادامه راجع به مسائل عنوان شده در هفته های پایانی لیگ یک گفت: به هرحال دوستان در حال پیگیری آن مطالب هستند و از طرفی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم در تلاش است تا بتواند اتفاقات افتاده را به نتیجه برسانند و اعلام کنند.

جهانداری در رابطه با ادامه همکاری با میرقربانی گفت: ایشان جوان باجسارتی است و همه بچه ها وی را قبول دارند، انشالله پس از ماندگاری در لیگ یک، ایشان را در تیم نگه می‌ داریم چراکه وی جرات مربیگری را دارد و در این مدت توانسته تیم را خوب جمع و جور کند و بچه ها نیز با وی با ارتباط خوبی برقرار کردند.

وی در پایان گفت: بهرحال هرمربی باید از جسارت و دانش مربیگری سود ببرد، میرقربانی جسارت و تجربه کامل را دارد و برای دانش بیشتر هم او را به کلاس های مربیگری می‌ فرستیم تا از آن قسمت هم کمبود نداشته باشد.

دیدگاه‌ها