کد خبر : 1238553 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 14:12 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

سومین ناکامی آسیایی تونی اولیویرا

تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی و محبوب تراکتورسازی در سومین فصل حضور در این باشگاه باز هم یک ناکامی آسیایی را تجربه کرد.

سومین ناکامی آسیایی تونی اولیویرا
به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به نظر می‌ رسید گروه تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا چندان هم دشوار نباشد، اما قرمزپوشان با 3 شکست خارج از خانه و یک باخت خانگی رکوردی ضعیف از خود به جای گذاشتند و از دور رقابت ها کنار رفتند. البته تراکتور در دو بازی خانگی مقابل الاهلی عربستان و نسف قارشی می‌ توانست تیم پیروز میدان باشد اما فرصت ها را از دست داد تا در نهایت حضور در این دوره رقابت های آسیایی هم با ناکامی به اتمام برسد.

در حال حاضر موضوع کیفیت نمایش تیم های آسیایی در لیگ قهرمانان به کیفیت بازیکنان خارجی شان بسیار وابسته است و تراکتور از این حیث شرایط ایده آلی نداشت. آنها در زمینه بازیکن خارجی تنها یک ستاره واقعی (ادینهو) در اختیار دارند و سایر خارجی های این تیم بازیکنانی معمولی هستند.

تونی که در تمام فصول حضور در ایران رکورد مثبتی داشته تا به حال نتوانسته در آسیا کار خاصی انجام بدهد اما صدرنشینی تراکتور در جدول لیگ‌برتر و حضور این تیم در کورس قهرمانی همچنان از کارنامه مثبت سرمربی پرتغالی حکایت دارد.

اگر تراکتور دنبال موفقیت در آسیاست باید از امتیاز هواداران بیشتر استفاده کند و البته برای فصل بعد خود را قوی تر از این ببندد.

دیدگاه‌ها