کد خبر : 1238554 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 14:15 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

انتظار ازمجید جلالی خیلی بیشتر است

حاج رضایی: عمرم تمام شد فوتبالمان درست نشد

امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال معتقد است تا روزی که فرهنگ فوتبال ما بالا نرود، مسائل فنی هم ارتقا پیدا نمی کند.

حاج رضایی: عمرم تمام شد فوتبالمان درست نشد
حاج رضایی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من دقیقا از اتفاقی که در بازی سایپا افتاده و باعث شده آقای جلالی عصبانی شود اطلاعی ندارم، باید دید چه شده که ظرفیت او پر شده و نتوانسته خویشتن داری کند.

او ادامه داد: آنچه که من را ناراحت می کند این است که فوتبال ما به کجا رسیده است که مربی و معلم با اخلاقی چون جلالی چنین واکنشهایی را نشان می دهد. من هنوز ایشان را ندیدم اما خیلی دوست دارم علت این مساله را بدانم.

وی افزود: به هر حال داورها هم انسان هستند و اشتباه می کنند. هیچ وقت داوری مخصوصا در سطح کار آقای فغانی نمی خواهد اشتباه کند. به عقیده من این اعتراضات به داوری ریشه در فوتبال آشفته ما دارد. فوتبال ایران تحت تاثیر دو مساله منفی قرار گرفته لمپنیزم و نتیجه گرایی!

حاج رضایی گفت: نتیجه گرایی و لمپنیزم کار را به جایی رسانده که انجام هر عملی را مجاز می داند. همه به دنبال نتیجه هستند و هیچ کس نظارتی و کنترلی بر امور فرهنگی ندارد. تقابل فرهنگی نیاز مربیان است و باید به آن بها بدهند.

عمر ما تمام شد فوتبال ایران درست نشد! او می گوید: عمر ما تمام شد و متاسفانه هیچ تغییری در ادبیات فوتبال به وجود نیامد. بعد از جام جهانی آلمان به این کشور رفته بودم کارشناسهای آلمانی به من گفتند: اگر فرهنگ شما بالا برود بخش فنی فوتبال هم ارتقا پیدا می کند .

دیدگاه‌ها