کد خبر : 1238557 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 14:27 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

می‌خواهم خودم را به خودم ثابت کنم

سیدصالحی: بازی با سایپا آخرین بازی ماست

مهاجم استقلال‌خوزستان که نیم فصل دوم با شرایط خوبی از سایپا جدا نشد و به اهواز آمد این هفته باید رو در روی تیم سابقش قرار بگیرد.

سیدصالحی: بازی با سایپا آخرین بازی ماست
به گزارش "ورزش سه"، سیدمهدی سیدصالحی در مورد شرایط تیمشان بعد از باخت با سپاهان گفت: چه کسی گفته است جو تیم ما بد است؟ در ضمن این را بگویم که مقابل سپاهان حقمان باخت نبود زیرا توپ و میدان در دستمان بود و روی تجربه بالای سپاهانی ها و داشتن تجربه قهرمانی های متعدد این تیم و داشتن تجربه حضور در آسیا شکست خوردیم. آنها 3 توپ روی دروازه ما آوردند که هر سه آنها گل شد. ما هم کلی توپ روی دروازه آنها ریختیم ولی یکی از آنها گل شد.

او در مورد وضعیت شان برای دو بازی آینده ادامه داد: این دو بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد، ما منتظر نتایج تیم های دیگر نیستیم. باید با نتیجه گرفتن در این دو بازی از اینجای جدول کنده شویم، بچه ها شرایط را به خوبی درک کرده اند، فعلا هم تمرکزمان روی بازی با سایپا است. انشاالله که بتوانیم از زمین آنها دست پر بر گردیم.

مهاجم استقلال‌خوزستان در مورد مشکلات خط دفاعی این تیم و اینکه مدافعان زحمات خط حمله را برباد می‌ دهند، نظرش را اینگونه بیان کرد: تیمی که گل می‌ خورد همه در آن شریک هستند و تیمی هم که گل می‌ زنند همه کمک می‌ کنند و اینگونه نیست که فقط خط دفاع یا خط حمله مقصر شکست باشد. تیم ما در کل نجومی کار می‌ کند و فوتبال رو به جلو بازی می‌ کند یک فوتبال ایستا بازی نمی‌کند. الان هم کاری به این طور مسائل نداریم. تمام فکر و ذکرمان روی بازی با سایپا است.

وقتی از این بازیکن سوال شد با توجه به اینکه با دلخوری از سایپا جدا شد و این مساله چقدر روی انگیزه اش برا این بازی تاثیر دارد پاسخ داد: انشاالله به امید پروردگار بتوانم یکی از بهترین بازی هایم را برابر سایپا انجام بدهم تا خیلی چیزها را به خودم ثابت کنم. من از آمدن پیش آقای ویسی و تیم استقلال‌خوزستان راضی و خوشحال هستم. امیدوارم به حق آبروی زهرا(س) زحمات مدیریت، کادرفنی و تک تک کسانی که برای این تیم زحم کشیده اند، را آخر فصل با سرپا نگه داشتن استقلال‌خوزستان بگیریم.

سیدصالحی در پایان افزود: بعد از سایپا با پیکان بازی داریم اما ما بنا را به این می‌ گذاریم که بازی با سایپا آخرین بازی ماست و نمی‌ گذاریم کار به بازی آخر کشیده شود.

دیدگاه‌ها