کد خبر : 1238562 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 14:45 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ صحبتی با فولاد نکردم

کرمی: می‌خواهم برای دومین بار قهرمان شوم

عبدالله کرمی مدافع سپاهان از ابتدای مسابقات یکی از مهره های اصلی این تیم در خط دفاعی بوده و در کنار هادی عقیلی زوج خوبی را تشکیل داده است.

کرمی: می‌خواهم برای دومین بار قهرمان شوم
عبدالله کرمی پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان ابراز امیدواری کرد نفت تهران و تراکتورسازی امتیاز از دست بدهند. کرمی در همین خصوص به "ورزش سه" گفت:

جو سپاهان صمیمی شده

تیم مان در این چند هفته اخیر خیلی خوب شده و جو صمیمی در تیم بوجود آمده به همین خاطر بچه ها می خواهند صد در صد با 3 امتیاز از زمین خارج شوند. واقعا جو خوبی در سپاهان داریم و همه برای موفقیت تیم تلاش می کنند. ما نباید کاری به بازی های نفت تهران و تراکتورسازی داشته باشیم چون اگر خودمان امتیاز از دست بدهیم دیگر فایده ای ندارد. اول باید 6 امتیاز از بازی های نفت مسجدسلیمان و سایپا را بگیریم. البته این هم از شانس ماست که تراکتور و نفت بازی های رو در رو دارند و می توانیم به قهرمانی امیدوارتر باشیم.

بازی با مسجد سلیمان اصلا راحت نیست

بازی های ما سخت ار از بازی های تیم های بالای جدول است چون در این فصل مقابل تیم های پائین جدول امتیاز از دست داده ایم اما برابر تیم های قوی تر بهتر بازی کردیم چون این تیم ها بهتر فوتبال بازی می کنند و راحت تر هستیم.مسجد سلیمان جلوی ما با تمام توان بازی می کند و کار راحتی نداریم.

هیچ صحبتی با فولاد نکردم

من هنوز برای فصل آینده تصمیم نگرفتم و فعلا روی سپاهان و قهرمانی با این تیم تمرکز کردم. ما می خواهیم با قهرمانی دل مردم و طرفداران سپاهان را شاد کنیم. من سال آینده هم با سپاهان قرارداد دارم اما قراردادم توافقی است. هیچ صحبتی از طرف باشگاه فولاد با من نشده و من هم نمی خواهم در این برهه زمانی که برای قهرمانی می جنگیم با این حرف ها تمرکزم را از دست بدهم. در حال حاضر صحبت کردن در این مورد حرفه ای نیست . من تمرکزم را خراب نمی کنم. اگر امسال هم با سپاهان قهرمان شوم برای دومین سال قهرمان لیگ می شوم. به همین دلیل می خواهم تمرکز کنم.

مدارکم را به کمیته انضباطی می دهم

باشگاه سپاهان چک ضمانتی به کمیته انضباطی داده است تا پایان فصل مشکلم حل شود. در حال حاضر مدارکم در مورد مدیربرنامه هایم و پولی که واریز کردم با باشگاه داده ام تا پیگیر کارهایم باشند.من باز هم می گویم که پول را پرداخت کرده ام.

دیدگاه‌ها