کد خبر : 1238571 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 15:20 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری معاون وزارت ورزش برای واگذاری در دور چهارم

خادم: در مزایده چهارم سرخابی ها فروش می‌روند

معاون پارلمانی وزارت ورزش اعتقاد دارد که بهتر بود مزایده چهارم سرخابی ها اول هفته آینده برگزار می‌ شد.

خادم: در مزایده چهارم سرخابی ها فروش می‌روند
به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم سازمان خصوصی سازی مزایده چهارم برای سرخابی ها روز بیست و نهم اردیبهشت ماه و بعد از دربی پایتخت برگزار خواهد شد. امیررضا خادم در این باره می‌ گوید: ما اعتقاد داشتیم که بهتر است مزایده چهارم خیلی سریع و اوایل هفته آینده برگزار شود چون خیلی زود تکلیف مالکیت دو تیم مشخص می‌ شد و دو باشگاه می‌ توانستند در فصل نقل و انتقالات عملکرد قوی ای داشته باشند.

او در مورد اینکه شرکت استیل آذین ایرانیان در مزایده سوم احراز صلاحیت نشد و آیا می‌ تواند دوباره در مزایده چهارم شرکت کند یا نه هم گفت: من اصلا اطلاعی از این موضوع ندارم. اطلاعات بیشتر را سازمان خصوصی سازی می‌ دهد. من هم از طریق رسانه ها در مورد داستان خصوصی سازی مطلع شدم.

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا این اطمینان وجود دارد که در مزایده چهارم دو باشگاه فروش بروند هم گفت: من خیلی امیدوارم که این اتفاق بیافتد ضمن اینکه مطلع شده ام 4 متقاضی خرید جدید در مزایده چهارم شرکت خواهند کرد و این دفعه قطعا استقلال هم مشتری خواهد داشت.

خادم در پاسخ به این سوال که چند نفر از آنها متقاضی خرید استقلال هستند هم گفت: من قبلا هم گفتم که شنیده ام و اطلاعات دقیقی ندارم. اینطور نیست که متقاضیان با ما مشورتی کرده باشند و من فقط طبق شنیده ها گفتم که امیدوارم دو باشگاه در مزایده چهارم فروش بروند.

او در مورد اینکه گفته می‌ شود شرکت شورایکو که در مزایده سوم برای خرید استقلال تلاش کرد استطاعت مالی برای خرید این باشگاه را ندارد هم گفت: همه چیز در مزایده چهارم مشخص می‌ شود. در آنجا معلوم می‌ شود که آیا این شرکت به دلیل عدم اطلاع از قوانین واگذاری پولش را به موقع واریز نکرده و یا برای مطرح کردن نامش دست به چنین کاری زده است.

دیدگاه‌ها