کد خبر : 1238584 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 16:17 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین بارقه های امید النصر

تیم فوتبال لخویا قطر که با 10 امتیاز در صدر جدول گروه یک لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد به ریاض رفته است تا آخرین دیدار خود را برابر النصر عربستان برگزار نماید. لخویا برای صعود به یک تساوی نیاز دارد اما النصر با 8 امتیاز شرایط سخت تری دارد.

آخرین بارقه های امید النصر
به گزارش "ورزش سه" النصری ها در این بازی با ترکیبی سراسر هجومی پای به میدان می گذارند و این در حالی است که لخویا دل به ضد حملات بازیکنان سرعتی اش بسته است. بازیکنان شاخص النصر یعنی عبدالله العنزی، عمر هوساوی، حسین عبدالغنی، خالد الغامدی،عوض خمیس، شایع شراحیلی و محمد حسین بحرینی و أدریان میرزیفسکی لهستانی و فابیان استویانوف اروگوئه‌ای همگی در این بازی حضور دارند اما محمد سهلاوی بازیکن کلیدی این تیم و عبدالعزیز الجبرین بازی ساز شاخص این تیم به علت دو اخطاره بودن غایبان شاخص این بازی هستند.

در سوی مقابل لخویا کلود أمین، دامی تراوری، خالد مفتاح، إسماعیل محمد، کریم بوضیف، لویز جونیور، سباستیان سوریا، چیکو فلوریس و نام تای هی و ولادیمیر وایس و یوسف المساکنی تونسی را به میدان می فرستد.

این بازی دومین بازی تاریخ این دو تیم است و هشتمین بازی النصر با یک باشگاه قطری به شمار می‌رود. النصری ها در 7 بازی از این 8 بازی پیروز بوده اند. النصر و لخویا در دور رفت به نتیجه مساوی 1-1 رضایت دادند که در آن بازی گل تساوی النصر را محمد موسی دفاع لخویا به اشتیاه وارد دروازه خودی کرد.

دیدگاه‌ها