کد خبر : 1238586 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 16:21 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل مالی و مدیریتی پاشنه آشیل تراکتور در آسیا

جعفری: برای تراکتور برنامه 5 ساله داشتم

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی تبریز مشکلات اقتصادی و عدم ثبات مدیریت را دو عامل سقوط این تیم در آسیا می‌ داند.

جعفری: برای تراکتور برنامه 5 ساله داشتم
به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین جعفری درباره شرایط فعلی تیم شهرداری تبریزگفت: متاسفانه شرایطی پیش آمد که اکنون باید در پلی آف به میدان برویم و می‌ دانیم که شرایط سختی هم خواهیم داشت اما بهرحال شرایط برای هر دو تیم است.

وی ادامه داد: در سازمان شورای ورزش هستم، اما در هیات مدیره این تیم نیستم، به دلیل اینکه نماینده های شورای شهر، در هیات مدیره حق رای ندارند بنده هم ترجیح دادم آنجا نباشم، اما کلیه سیاست گذاری ها در سازمان ورزش تصمیم گیری می‌ شود، البته در مسائلی مانند تغییر سرمربی و غیره دخالت نمی‌کنیم اما با دوستان در هیات مدیره راجع به مسائل دیگر مذاکره می‌ کنیم و مشاوره خواهیم داشت.

جعفری در رابطه با حذف تراکتورسازی از آسیا برای سومین سال پیاپی گفت: من یادم می‌ آید که ما یک برنامه 5 ساله ریخته بودیم و یکسری سیاست گذاری ها در آن شده بود. هنوز هم که تراکتورسازی یکی از تیم های صدرجدولی است، شاید یکی از دلایلش وجود آن برنامه مدون 5 ساله است.

وی ادامه می‌ دهد: من معتقدم شرایط اقتصادی تیم تراکتورسازی و عدم ثبات مدیریت در آن تیم باعث عدم موفقیت در آسیا شد. بعد از رفتن من 4 بار مربیان این تیم عوض شدند. در عرض دو سال این تعداد زیاد است. کاش مدیران با ثبات بیشتری در این تیم می‌ ماندند تا به دنبال آن مربیان نیز تغییر نمی‌ کردند.

وی در پایان گفت: به هر حال مشکلاتی روی کار تراکتورسازی سایه انداخته است اما خدا را شکر می‌ کنیم که هنوز در کورس قهرمانی است و امیدوارم با اولین قهرمانی لیگ‌برتر خود در همین امسال جام را به تبریز بیاورد و باعث خوشحالی تمام هواداران خود شود.

دیدگاه‌ها