کد خبر : 1238591 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 16:36 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

استیلی: سرخآبی‌ها به شخص واگذار نشوند

پیشکسوت فوتبال گفت: فکر می‌کنم باشگا‌های استقلال و پرسپولیس را به شخص واگذار نکنند و به یک جایی مثل شبه دولتی واگذار کنند.

استیلی: سرخآبی‌ها به شخص واگذار نشوند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، حمید استیلی پیشکسوت فوتبال امروز پس از نشست وزیر ورزش و جوانان با پیشکسوتان فوتبال در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:‌ وزیر ورزش و جوانان امروز در صحبت‌های خود اشاره کرد که اگر ساختار ما، ورزش و فدراسیون‌ها درست باشند همه چیز به درستی پیش می‌رود.

وی در مورد مزایده باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم این باشگاه‌ها را به شخص ندهند. شاید به یک جایی مثل شبه دولتی این باشگاه ها را بدهند. مشکلات در فوتبال ما زیاد است که باید این مشکلات اساسی حل شود. امروز صحبت‌هایی در این نشست مطرح شد که وزیر ورزش هم این صحبت‌ها را گوش کرد و اگر اجرایی شود به فوتبال کمک زیادی می‌شود. مجید جلالی، حاج‌ رضایی امروز در این نشست صحبت‌های خوبی داشتند.

پیشکسوت فوتبال در واکنش به این صحبت که یک صحبت‌هایی منتسب به برانکو مطرح شده که پرسپولیس بی‌اخلاق‌ترین پرسپولیس این سال‌ها بوده نظر شما در این مورد چیست، گفت: بی‌اخلاقی‌ها فقط برای پرسپولیس نیست و برای فوتبال است. پرسپولیس و استقلال چون تیم‌های مطرح هستند بیشتر اتفاقات آنها واکنش پیدا می‌کند. در غیر اینصورت در همه تیم ها این بی‌اخلاقی‌ها وجود دارد. ما باید چیزی به عنوان باشگاه داشته باشیم نه فقط اینکه تیم داشته باشیم و باید تیم‌داری کنیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: اصلا برنامه‌ریزی نمی‌کنیم و فقط به فکر این هستیم که تیم نتیجه بگیرد. ما با این برنامه‌ریزی‌ها فقط می‌توانیم مقطعی نتیجه بگیریم.

وی در مورد حضور برانکو به عنوان سرمربی باشگاه پرسپولیس گفت: ایوانکوویچ در تیم ملی کارنامه خوبی داشت امیدوارم در پرسپولیس نیز بتواند نتیجه کسب کند. امیدوارم همه اعضای پرسپولیس از مدیرعامل تا بازیکن و کادر فنی با هم جور باشند تا نتیجه بگیرند.

استیلی در مورد مربیگری جواد نکونام در تیم ملی گفت: نکونام افتخار بزرگی برای فوتبال ایران است. او در اسپانیا فوتبال بازی می‌کند و این خیلی برای فوتبال ما مهم است اما خوب است که سلسله مراتب رعایت شود. گواردیولا ببینید چطور پله‌های مربیگری را یکی پس از دیگری طی کرد یا وحید هاشمیان را نگاه کنید کلاس‌های مختلف مربیگری را یکی پس از دیگری طی می‌کند البته کنار کی‌روش بودن خودش دوره است اما اگر برای دو سه سال مقطعی قرار است مربیگری کند بحثی وجود ندارد اما اگر می‌خواهد بیست سال از جواد نکونام استفاده کنیم او باید دوره‌های مربیگری را طی کند. این نظر شخصی من است امیدوارم بی‌احترامی نشود.

دیدگاه‌ها