کد خبر : 1238600 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 17:05 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

حرف های حاج رضایی در نشست با وزیر ورزش

امیر حاج رضایی پیشکسوت فوتبال ایران در باب پیشکسوتان و بی حرمتی به آنها در مراسم روز معلم که در وزارت ورزش برگزار شد، صحبت های جالبی را مطرح کرد.

حرف های حاج رضایی در نشست با وزیر ورزش
به گزارش "ورزش سه"، او در این مراسم گفت: در جامعه ما متاسفانه احترام به پیشکسوتان فقط در حد حرف وجود دارد و هیچگاه هیچ شخص و نهاد و باشگاهی حرمت واقعی پیشکسوتان را نگاه نمی‌ دارد. من در بازی امیدهای ایران و نپال به ورزشگاه رفتم. من که 67، 68 سال سن دارم در جایگاهی نشسته ام که هیچ کس را نمی‌ شناختند، این جایگاه ماست؟

امیر حاج رضایی در بخش دیگر از صحبت هایش به مساله پرطرفدار سلامت یا بی اخلاقی در فوتبال پرداخت و گفت: فوتبالی ها سالم هستند، در این فوتبال هرکس بخواهد سالم کار کند مجرم است. رهاورد فوتبال ما بی ادبی، بی اخلاقی و بی فرهنگی است. واژه شرافت در فوتبال ما گم شده است. در این فوتبال هر کس که می‌ خواهد کاسبی کند، می‌ آید. این فوتبال ماست.

حاج رضایی در ادامه حرف هایی زد که وزیر ورزش آن را به حمایت از کی‌روش تعبیر کرد، او سوال کرد آقای حاج رضایی چرا اینقدر از کی‌روش تعریف می‌ کنید و حاج رضایی جواب داد: من لمپنیسم در فوتبال را تقبیح می‌کنم. گودرزی در جواب او گفت؛ ما از ترس مردن نباید خودکشی کنیم.

دیدگاه‌ها