کد خبر : 1238602 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 17:12 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

چراغپور: فوتبال ایران مهندسی جدید می‌خواهد

جلال چراغپور کارشناس فوتبال کشورمان امروز در نشست مربیان و پیشکسوتان فوتبال ایران با حضور وزیر ورزش و معاونانش امروز در وزارت ورزش شرکت کرد.

چراغپور: فوتبال ایران مهندسی جدید می‌خواهد
به گزارش "ورزش سه"، چراغپور که به دعوت وزیر ورزش در این جلسه حضور پیدا کرد در خصوص این نشست صحبت زیادی نکرد و با همان صراحت لهجه همیشگی اش فقط به ورزش سه گفت: جلسه وزیر با مربیان و پیشکسوتان برگزار شد و من هم دیشب به خاطر این جلسه به تهران آمدم. 60نفر با کت و شلوار در این مراسم حاضر شده بودند و این مراسم به صرف میوه و شیرینی به پایان رسید. ما هم ساکت بودیم و بعد از پایان جلسه و احوالپرسی با دوستان قدیمی رفتیم.

اما چراغپور در این مراسم از وزیر ورزش درخواست کرد، فوتبال را مهندسی کنند. او در صحبت هایش گفت:قبلا مکانیزم معیوبی در سازمان تربیت بدنی بوده و بعد از اینکه سازمان به وزارت ورزش ورزش تبدیل شد انتظار داریم با معماری درست فوتبال ایران را درست کنیم.

او در مورد مربی خارجی و بحث های دیگران حرفی نزده و بیشتر در مورد ساختارهای فوتبال صحبت کرد و گفت: باید در فوتبال مهندسی جدیدی داشته باشیم و اگر سه آیتم اجرا، دانش و مدیریت را کاملا رعایت شود می توان ورزش ایران را دگرگون کرد.

دیدگاه‌ها