کد خبر : 1238607 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 17:34 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

اسدی پذیرفت ساختار فدراسیون فوتبال درست نیست

حاج‌رضایی: هیچ جوی علیه کی‌روش وجود ندارد

امیر حاج‌رضایی پیشکسوت فوتبال ایران در جلسه خبر ساز با وزیر ورزش مورد سوال محمود گودرزی قرار گرفت و از او پرسیده شد چرا از کی روش حمایت می کنی.

حاج‌رضایی: هیچ جوی علیه کی‌روش وجود ندارد
امیر حاج رضایی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره آنچه که بین او و وزیر گذشته توضیحات بیشتری می دهد.

او ادامه داد: در جلسه ای که میان 50 نفر از اهالی فوتبال که شامل نسل جدید و قدیم فوتبال ایران بود. در مورد برخی از مسائل روز فوتبال بحث و تبادل نظر شد، اما اینکه می گویند جو ضد کی روش بود، صحیح نیست. جو جلسه به هیچ وجه تنش آمیز نبود

وی افزود: وزیر ورزش دلایلی آوردند که چرا شما از کی روش حمایت می کنی که من پاسخ دادم من نگران سلطه لمپنیزم بر فوتبال هستم. این بحث در آخر جلسه صورت گرفت و هیچ جو شدیدی بر علیه کی روش وجود نداشت.

حاج رضایی با اشاره به دست آورد این جلسه گفت: به اعتقاد من این جلسه را از دو بابت دوست داشتم. اول اینکه آقای گودرزی شفافیت زیادی در صحبتهایش داشت. دوم اینکه آقای اسدی دبیر فدراسیون فوتبال پذیرفت که ساختار فدراسیون فوتبال درست نیست و با کارشناسان منتقد همراهی کرد. من توقع تغییر پس از این جلسه ندارم ولی آن را مثبت ارزیابی می کنم.

کارشناس فوتبال در توضیح این جمله که در فوتبال ایران با هرکسی که سالم است مثل مجرم برخورد می کنند، گفت: من در جلسه این صحبت را کردم چون در ایران با هر کسی که رفتار و منش سلامتی داشته باشد همان برخوردی را می شود که با یک آدم مجرم و خطاکار صورت می گیرد. قدیمها گفته می شد پسر از مرگ پدر یتیم می شود و من معتقد هستم که مرد با از دست دادن شرافتش یتیم می شود. البته این صحبت من اصلال ربطی به این مساله نداد که کسی که در فوتبال موفق است سالم نیست. ابدا منظور من چنین چیزی نبوده است.

دیدگاه‌ها