کد خبر : 1238610 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 17:50 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

عزیزمحمدی:

همه منطق وزیر و حاج‌رضایی را پذیرفتند

عزیزمحمدی رئیس اتحادیه فوتبال که در برگزاری مراسم امروز مربیان فوتبال با وزیر ورزش مشارکت کرده بود می‌ گوید بحث مطرح شده چه از سوی وزیر محترم و چه از طرف امیر حاج رضایی و سایر پیشکسوتان کاملا صحیح بوده است.

همه منطق وزیر و حاج‌رضایی را پذیرفتند
به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه در مباحثه وزیر ورزش با گروهی که از کی‌روش حمایت کرده بودند، حاج رضایی گفت من با لمپنیسم ورزش مخالف هستم، عزیز محمدی گفت: حرف حاج رضایی کاملا درست است و ایشان درباره فساد در فوتبال به نحو شایسته ای اظهارنظر کرده و انتقاداتشان را مطرح کرده اند اما این بخش صحبت وزیر محترم هم درست است. اینکه ما بخواهیم در یک مناظره بگوییم کدامیک درست گفته اند، شاید منطقی نباشد. در یک مناظره طرفین نظرات مختلفی را ارائه می‌ دهند و منطق همدیگر را هم می‌ پذیرند. مباحثه ای که بین آقای وزیر و آقای حاج رضایی انجام شد، دقیقا در همین مسیر بود و طرفین تا جایی که به گفت‌وگو پرداختند هم خودشان و هم حضار در جمع را از جهت منطق بیانشان قانع کردند.

عزیزمحمدی در مورد مراسم و کیفیت برگزاری آن گفت: فکر نمی‌ کردم مراسم در چنین سطحی از کیفیت برگزار شود و به واقع چنین مراسمی را با این شکوه در سالیان اخیر ندیده بودم.

دیدگاه‌ها