کد خبر : 1238639 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 19:15 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

نویر؛ دشوارترین چالش پیش روی لوئیس سوارز

کسی تردیدی ندارد که لوئیس سوارز این روزها در دوران اوج خود به سر می برد و در بهترین زمان ممکن نیز به چالش دشوار بایرن مونیخ و دروازه بان بزرگش مانوئل نویر رسیده است.

نویر؛ دشوارترین چالش پیش روی لوئیس سوارز
به گزارش "ورزش سه"، بسیاری منتظر درخشش مسی در بازی امشب بارسلونا و بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان هستند اما آماده ترین مهاجم این روزهای بارسا، بی شک لوئیس سوارز است. بازیکنی که در بهترین مقطع زمانی ممکن به روزهای اوج خود رسیده و هماهنگی بالایی با نیمار و مسی در فاز تهاجمی بارسلونا پیدا کرده است.

او تا بدینجای فصل، 16 گل در لالیگا به ثمر رسانده که نیمی از این گل ها در 6 مصاف اخیر بارسا به ثمر رسیده است. سوارز در آخرین بازی کاتالان ها در لالیگا که با برتری 8-0 مقابل کوردوبا همراه بود، اولین هت تریک خود در بارسا را به ثبت رساند و نشان داد که آماده تر از هر زمان ممکن است. سوارز همچنین 8 گل نیز در دو جبهه کوپا دل ری و لیگ قهرمانان به ثمر رسانده تا مجموع گل هایش برای آبی و اناری ها به 24 برسد.

بهترین لوئیس سوارز فصل، به بهترین دروازه بان حال حاضر جهان یعنی مانوئل نویر رسیده است. چالشی دشوار برای ستاره اروگوئه ای. دوئلی که یکی از جذاب ترین اپیزودهای حساس ترین نیمه نهایی چند فصل اخیر اروپا خواهد بود.

دیدگاه‌ها