کد خبر : 1238645 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 19:46 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با گاردین

تیاگو: مسی اگر دروازه بان باشد 25 گل می زند

تیاگو الکانتارا، ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ، در آستانه جدال بایرن و بارسا، به تمجید از همبازی سابق خود لیونل مسی پرداخت.

تیاگو: مسی اگر دروازه بان باشد 25 گل می زند
به گزارش "ورزش سه"، تیاگو که در باخت سنگین بارسلونا از بایرن (در مجموع دو بازی 7-0) در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 2012-2013، عضوی از بارسلونا بود و سپس راهی بایرن شد، در مورد بازی حساس امشب این دو تیم گفت:" باید دو نیمه نهایی را از هم جدا کرد. شرایط هر بازی متفاوت است و باید دید که چه اتفاقی در دو بازی بعدی می افتد.
من یک سال مصدوم بودم و در مقابل پورتو در بازی رفت(3-1 پورتو)، از لحاظ بدنی آمادگی 100 درصد نداشتم ولی گلی که زدم، کمک کرد تا هم خودم از لحاظ روحی اطمینان بیشتری پیدا کنم و هم بایرن شانس صعود داشته باشد. در بازی برگشت هم گلزنی کردم که آن هم برای خودم و تیم اهمیت فراوانی داشت. خوشبختانه دیگر مصدوم نیستم و برای بازی در نوکمپ آماده ام." 

تیاگو در پاسخ به سوالی در مورد مسی گفت:" جای صحبت نیست. او بهترین بازیکن دنیاست و نیاز به تعریف من هم ندارد. مسی مدتهاست که دور از دروازه بازی می کند؛ با این حال 40 گل برای بارسا در لالیگا زده است. او حتی اگر دروازه بان بارسلونا هم باشد می تواند 25 گل بزند."

دیدگاه‌ها