کد خبر : 1238694 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 23:11 | 63.1K بازدید | 0 دیدگاه

الهلال از النصر قوی تر است

برانکو: بازیکنان ما بال درآوردند

سرمربی پرسپولیس از هواداران و بازیکنان این تیم تشکر کرد.

برانکو: بازیکنان ما بال درآوردند
به گزارش "ورزش سه" از سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی، برانکو ایوانکوویچ که سابقه حضور در لیگ عربستان را دارد، در ارزیابی بازی مرحله بعدی، الهلال را تیمی دشوار برای رقابت توصیف کرد. حرف های سرمربی پرسپولیس را بخوانید:

بازیکنان ما بال درآوردند
از تماشاگران شگفت‌آور خودمان تشکر می‌کنم که جو فوق‌العاده‌ای ایجاد کردند. بازیکنان ما از شدت خستگی به حالت مرگ رسیده بودند ولی با هواداران بال گرفتند. بازیکنان با قلب خودشان به خاطر هواداران بازی کردند تا آنها را خوشحال کنند. من از صمیم قلب به بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم و به آنها افتخار می‌کنم.

بیشتر از این نمی‌ توانم راضی باشم
برد خیلی زیبایی به دست آوردیم و از این بابت خوشحالم. رضایت بیشتر از این برای مربی وجود ندارد که بخواهد اینگونه به برتری برسد و هواداران زیادی ببیند. بازی سختی بود و با توجه به بازی‌های دشوار لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان از دقیقه یک حریف را تحت فشار گذاشتند و بازی خوبی انجام دادند. کار راحتی نبود که بخواهیم مقابل 10،9 بازیکنی که در زمین خودشان حضور داشتند به گل برسیم به همین دلیل است که این برد را به بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم و به آنها افتخار می‌کنم. البته از قائم مقام باشگاه تشکر می‌کنم که با حرکت خودش (شارژ مالی بازیکنان) به بازیکنانم انگیزه داد. این بازی برای پول انجام نشد بلکه برای افتخارآفرینی بود.

الهلال تیم بهتری است
ما تا 24 ساعت آینده جشن صعود خواهیم گرفت اما از فردا تمریناتمان برای بازی با گسترش فولاد آغاز می‌شود. فراموش نکنید ما قبل از بازی با الهلال یک بازی بزرگ دیگر را پیش رو داریم و آن هم دربی است. همانطور که محمد نوری گفت ما در سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان قرار داشتیم. النصر قهرمان عربستان، لخویا قهرمان قطر و بنیادکار با کیفیت‌ترین تیم ازبکستان. و این در حالی بود که ما در سرتاسر فصل مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته بودیم اما با این حال توانستیم حداکثر امتیازات را به دست آوریم و فکر کنم به دست آوردن 12 امتیاز کار بزرگی بود. با این شرایط می‌توانیم مقابل الهلال نیز یک بازی خیلی خوب انجام دهیم. اگر چه قهرمان کشور عربستان النصر است اما من الهلال را تیم بهتری می‌بینم.

نوری یک کاپیتان واقعی است
نوری یک کاپیتان واقعی است.ارزیابی ما این است که او در این پست بهتر کار می کند چون به دفعات خودش را به خط حمله ملحق می کند و این چیزی است که ما می خواهیم او انجام دهد.در دقیقه 40 نیمه نخست روی او خطای پنالتی شد.این جزو واقعیت است که نوری تکنیک فوق العاده ای دارد و می تواند از این توانش استفاده کند.ضمن اینکه به موقع هم به خط دفاعی باز می گردد.

توان دفاعی مان بهتر شده
به بازیکنان بابت تلاش شان باید افتخار کنم.ازبکستان امروز جوری بازی کرد که انگار در آغاز فصلش است اما کمر بنیادکار را شکستیم.بازیکنان ما تا دقیقه 90 تکل می زدند که مهدی طارمی و محمد نوری از این جمله اند.طبعا آنها خسته اند ولی به میزان قابل توجهی توان دفاعی مان افزایش یافته است و این باعث خشنودی ماست.

دیدگاه‌ها