کد خبر : 1238713 | 17 اردیبهشت 1394 ساعت 01:08 | 267.3K بازدید | 0 دیدگاه

با درخشش مسی و نیمار

انتقام سنگین بارسلونا از بایرن مونیخ

بارسلونا در دیداری جذاب و تماشایی، بایرن را در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3-0 شکست داد و گام بلندی به سوی فینال برلین برداشت.

انتقام سنگین بارسلونا از بایرن مونیخ
به گزارش "ورزش سه"، آبی و اناری ها که دو سال قبل در همین مرحله در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، 7-0 مغلوب بایرن شده بودند، در دیدار امشب با ارائه یک نمایش برتر، با سه گل به پیروزی رسیدند تا علاوه بر گرفتن انتقام شکست دو سال قبل، صعودشان به فینال را تا اندازه زیادی قطعی کنند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و از همان ابتدا برای تصاحب توپ می‌جنگیدند. دقیقه هفت توماس مولر ضدحمله‌ای را برای بایرن ترتیب داد و توپ را به لواندوفسکی رساند، اما پیکه مانع پیشروی مهاجم لهستانی شد.
دقیقه 12 نویر نشان داد بی‌دلیل نیست که بهترین دروازه‌بان دنیا شده است. مسی پاس بلندی را که به سمتش می‌آمد با ضربه سر به سوارز رساند، اما این بازیکن در مصاف تک به تک مغلوب هوشیاری نویر شد.
دقیقه 22 آلونسو توپ را به یک‌شانزدهم زمین حریف رساند اما پاس ارسالی وی از روی سر همه رد شد و به بیرون رفت.

1028498

با اینکه دو تیم تقریبا به یک اندازه صاحب توپ و میدان بودند، اما بارسلونا بیشتر ریسک می‌کرد و بایرنی‌ها بیشتر محافظه‌کار بودند.
دقیقه 38 خوان برنات با بی‌دقتی روی سوارز خطا کرد و داور یک ضربه آزاد برای بارسا گرفت. اما باز هم نویر هنرنمایی کرد و توانست ضربه‌ای که آلوز روی پاس جادویی اینیستا به سمت دروازه باواریایی‌ها زد را مهار کند.
چند دقیقه بعد آلونسو، لواندوفسکی را صاحب توپ کرد؛ او با استفاده از فضاهای خالی می‌خواست مولر را صاحب توپ کند، اما باز هم پیکه برنامه‌های بایرن را نقش بر آب کرد. نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

1028494

در نیمه دوم بایرن شروع بهتری داشت اما دست‌پاچگی بازیکنان این تیم موجب شد تا دقیقه 56 داور دو کارت زرد به بن‌عطیه و برنات نشان دهد. دقیقه 70 تیاگو از 22 متری به سمت دروازه بارسا خیز برداشت، اینیستا اشتباه کرد و در مهارش موفق نشد اما درنهایت تراشتگن توپ را به سختی گرفت. این خطرناک‌ترین موقعیت شاگردان گواردیولا بود.

بالاخره دقیقه 77 مسی قفل دروازه نویر را شکست. توپ برنات اشتباهی به آلوز رسید و او مستقیم به مسی پاس داد و این مهاجم آرژانتینی توانست از فاصله 18 متری دروازه را باز کند.

1028496

1028495

تنها سه دقیقه از این گل گذشته بود که باز هم مسی حرکت کرد و بعد از تک به تک شدن با بواتنگ، از این مدافع ملی‌پوش عبور کرد و دومین گل خود و تیمش را وارد دروازه نویر کرد.

1028499

بعد از این دو گل بایرنی‌ها نتوانستند خودشان را دوباره پیدا کنند و دقیقه نود گل سوم را هم توسط نیمار را روی ضد حمله و با پاس عالی سوارز دریافت کردند.
این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود بارسلونا به پایان رسید تا بایرن عملا برای صعود به فینال نیاز به یک معجزه داشته باشد.

دیدگاه‌ها