کد خبر : 1238718 | 17 اردیبهشت 1394 ساعت 01:42 | 78.1K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با خبرنگاران

پیکه: گواردیولامیدانست مسی غیرقابل مهاراست

جرارد پیکه در انتهای بازی جذاب بارسلونا و بایرن مونیخ که با برتری 3-0 بارسا به اتمام رسید، به تمجید از لئو مسی پرداخت که امشب زننده دو گل از سه گل کاتالان ها بود.

پیکه: گواردیولامیدانست مسی غیرقابل مهاراست
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با برتری قاطعانه بر بایرن، بیش از نیمی از راه صعود به فینال برلین را پیمود. درخشش مسی که دو گل زد و تک گل نیمار، برتری را از آن بارسلونا کرد.

جرارد پیکه در انتهای بازی به خبرنگاران گفت:" بسیار شورانگیز بازی کردیم. در دفاع عالی بودیم چرا که بایرن یک شوت به دروازه هم نداشت. اینکه تیمی به قدرت بایرن نتواند به دروازه شما شوت بزند، فوق العاده است. سپس از فرصت هایمان به خوبی استفاده کردیم. پس از گل اول، از طریق ضد حمله به دو گل دیگر هم رسیدیم.در برخی مقاطع بازی، کنترل توپ و میدان در دست بایرن بود. از این لحاظ مشکلی نداشتیم چراکه می دانستیم بایرن مشابه ما بازی می کند."

پیکه در مورد مسی گفت:" گواردیولا می دانست که اگر مسی آماده باشد غیرقابل مهار است. او امشب عالی بود و دو گل فوق العاده مهم و زیبا زد."

پیکه در مورد بازی برگشت گفت:" در فوتبال چیزی مشخص نیست. بایرن تیم بزرگ است و در خانه مقابل هوادارانش خطرناک بازی می کند. باید در مونیخ یک گل بزنیم تا آنها مجبور به زدن 5 گل بشوند."

دیدگاه‌ها